جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز جوک & jok



قبول دارین مزخرف ترین تعطیلی رسمی ۲۹ اسفنده؟
حالا انگار تعطیل نبود ما میرفتیم سر کلاس
والااااااااااا




دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی
 برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است!




بخشی از وصیت نامه ی استن لورل :اگر کسی در مراسم در گذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس 93 sms 93



خدایا...
تو تحویلم بگیر
سال نو زیاد تحویلم داده ای،
میدانم نباشی کهنه میماند...


اس ام اس 93
sms 93



حس بودنت قشنگ تری ن حس دنیاست
تو ڪﮧ باشی..
هر روز را.. ن ه!
هر ثانیه را.. عش ♥ ♥ق است!!

 
ادامه مطلب ...

عاشقانه 93 asheghane 93



بازم قطره های بارون، ناله های آروم
چشایی که خیسه، از خاطرات با اون
منم خسته و روانی و داغون
من تنهام، تو که قهری باهام
نمونده تو سینه ت عشقی برام
حالا من اسیر فاصله هام
به هم زدی عشقتو با من
تصمیمتو گرفتی نامرد
حالا من هنوز چشم به رام




زندگی همین است!
هر خاطره غروبی دارد!
هر غروبی خاطره ای!
و ما جایی بین امید و انتظار... چشم میکشیم تا روزگار مان بگذرد!
 گاهی هم فرق نمیکند چگونه؟
فقط بگذرد...!!!




"من بهار میشوم! تو تنم را پر از شکوفه کن! "
به امید اینکه تو سال جدید همه عاشقا به هم برسن:)
آمین:)

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه 93 sms asheghane 93



خدایا!
چرا اونایی که بهشون حس نداریم دیونمون میشن
ولی اونایی که دیونشونیم بهمون حسی ندارن!!!
این چه رسمیه؟؟؟




شهامت میخواهد دوست داشتن کسی که
شاید...
هیچ وقت...
هیچ زمان...
سهم تو نخواهد شد




اولش یه احساس غریبه
بعدش میشه عشق
بعدشم دوست داشتن
یواش یواش وابسته میشی, و دیگه الان وقتیه که عشقت شروع به عذاب دادنت میکنه

 
ادامه مطلب ...

حقیقت تلخ



رفتی و من بدون گلایه ای سکوت کردم.
رفتی و من حتی نگفتم نرو.
اما ای کاش به یاد می آوردی، گوشه ای از خاطرات با من بودنت را
شاید این زمان که خسته و تنهایم و به بودنت چون هوا نیازمند، ترکم نمی کردی




خواستم گله کنم از نامهربانی هایت اما...
خوب که فکر میکنم...
من بی مقدمه عاشق تو شدم...
تقصیر تو نیست... اشتباه مَن است...!




به امیده اینکه تمامم دختر پسرهایی که مجردن و نیاز به ازدواج دارن و بدجوری داغوونن
 امسال سال ۱۳۹۳ به ارزوشون برسن. خدا کمکشون کنه یه امین بگید:) :(

 
ادامه مطلب ...

حقیقت تلخ haghighat talkh



افسانه ها را رها کن....
دوری و دوستی کدام است?!
من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند...
به همین سادگی..




هی غریبه خوب گوش کن یک روز جواب تمام بدیهایی ک در حق دلم کردی
 از ته دلت پس خواهی داد




گزارشگره اومد تو اتوبوس گفت :شما چرا با اتوبوس اینور اونور میرین؟؟
گفتم :بنام خدا
اولا" واسه اینکه آلودگی هوا رو بیشتر نکنم
ثانیا" تو ترافیک نیستم، دنبال جا پارک نمیگردم
از همه مهمتر ماشین ندارم! مجبورم! میفهمی!

 
ادامه مطلب ...

اینجا همه چی درهمه



یکی از فانتزیای من اینه که با مادرشوهر آیندم اونقدر صمیمی باشم که
 هر وقت گفت عروس پاشو این کارو انجام بده، بهش بگم :پاشو خودت من حال ندارم!!! خخخخ
یه همچین دخمل نازیم من!!!!!




مامانم نمیزاشت چهار شنبه سوری بریم بیرون منم هی اسرار کردم
بعد بابام اومد بگه میخواید برید برید ولی خون از دماغ کسی بیاد من میدونم با شما
برگشت گفت مو از دماغ کسی بیاد من میدونم باشما درودیوارو گاز میزدم به قرآن
فک و فامیله داریم؟؟؟




دیشب تولد پسر داداشم بود (۴ سالشه) واسش جشن حسابی گرفتیم
 من واسش یه تاپ وشورت کادو گرفتم. وقتی بهش دادم جلو همه لخت شد هدیه های منو پوشید.
تاحالا کسی اینجوری بهم ابراز علاقه نشون نداده بود

 
ادامه مطلب ...