جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه 93 sms asheghane 93



خدایا!
چرا اونایی که بهشون حس نداریم دیونمون میشن
ولی اونایی که دیونشونیم بهمون حسی ندارن!!!
این چه رسمیه؟؟؟




شهامت میخواهد دوست داشتن کسی که
شاید...
هیچ وقت...
هیچ زمان...
سهم تو نخواهد شد




اولش یه احساس غریبه
بعدش میشه عشق
بعدشم دوست داشتن
یواش یواش وابسته میشی, و دیگه الان وقتیه که عشقت شروع به عذاب دادنت میکنه

  



من رسم دوستی ام مثل نان نیست
که گرمش سر سفره دل باشد و سردش سهم نمکی
چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم




من امشب آرزوکردم که خداآرزوهاتوبرآورده کنه....
شایدمن یکی ازآرزوهای توباشم...




تو بارانی...
و من آن گنجشک کوچک در پناه درخت ها...
همیشه همین طور بوده است؛ کسی که در پناه درخت ها ایستاده "دو بار" خیس میشود...




یه سر کبریت دلم واست تنگ شده.
کوچیکه اما میتونه دنیا را به اتیش بکشه...




خدای من خدای خوب و مهربانم تو این اول سالی همه پدر مادر های مریضو شفا بده
 نذار سر سال تحویل هیچ خونه ای بی چراغ باشه
الهی آمین




آرزو ها مثل سایه اند. هر چه بیشتر به دنبالشون میری بیشتر ازت فاصله می گیرن
ولی هر چی بیشتر به سمت خورشی ابدی (خدا) نزدیک شوی آرزو ها بیشتر به دنبالت می آیند
 تا جایی که دیگر محو شوند. نه به این معنا که انها را از دست دادی، نه
 دلیل ان پیدا کردن معشوقی بهت




همیشه این جمله بهم یک انرژی و اعتماد به نفس خاص میده.
"باورکن اگر مانخواهیم دخالت سنگ هم سکوت شیشه را نخواهد شکست"
به شما چطور؟




کاش فرهاد طبعش شیرین نبود....
همراز




بعضی ها آنقدر مغرورن که اگه عاشق بشن بیشتر به خودشون عشق می ورزن تا به معشوق....




نبودنت برای من امسال بهارم را از غروب پاییز غم انگیز تر کرده...


نظرات 2 + ارسال نظر
sleepy cat پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

raha یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:03 ق.ظ http://darya1351@hot mai.coml

::meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee30

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد