جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزیام yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که سر سفره عقد وقتی عاقد میگه وکیلم؟
بپرم وسط سفره عقد داد بزنم :نه نه نه تو آخوندی!


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از تفریحات زندگیم اینه که.....
تو خیابون وقتی دو نفر خیلی عاشقونه دارن از رو به رو میان از وسطشون رد شم
حتما امتحان کنید لامصب یه حالی میدههههههه


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



در کلبه ای که نگاه تو فانوسش باشد
هزاران زمستان پشت درش میمانم...

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فانتزی sms fantezi



یکی از فانتزیام اینه که با شوهر خاصم رو تراس مرتفع وایستیم و حرفای عاشقونه و.....
بعد یهو ببینم همه از پنجره زل زدن به ما
یکیم داره فیلم میگیره تو اون وضع...
آخه چرا ندید بدید بازی درمیارید تو فانتزی من؟!


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزیام اینکه تو رو ببینم! بعله خودت مدیر جون!
بدونم چند سالته! بچه کجای!
َعایا خوشکلو خوشتیب هستی!
خدارو چی دیدی شاید شدیم کاربر برتر!
والللللللا


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



کاش بچه ها دکمۀ خاموش روشن داشتن...
موقع گریه و زر زر، تَق خاموششون میکردیم...

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی 93 sms falsafi 93



ساده ک باشی زود حل میشوی میروند
 سراغ مسئله ی بعدی...




زندگی بی توقف همیشه جریان دارد... می رود و می گذرد...
 اما حتی با این گذشت هم نت های درد قلب شکسته نواخته می شود....
 بی آنکه بداند آدمی چه زخمی دارد............




کسی که چشمانت را آفریده یقیناً بیناست!
یک نابینا نمیتواند بینایی خلق کند.
پس او تو را می بیند.
فقط از او بخواه....

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه اس ام اس غمگین عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



من صداى تو را به نگاه مکار دیگران نفروختم هنوز هم هرلحظه عاشقانه زندگیم را
 که هیچ عمرم را فداى فاصله مان مى کنم
دلتنگم هنوز عشق من


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



من دارم بهاربهار میبازم به روزگار / دلم و ورق ورق صدا مو هوارهوار...


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه




همیشه میپرسند بیداری؟؟؟ اری بی دارم چراکه اگر داری داشتم یا قالی زندگیه خودم رو میبافتم
یا زندگیم را به دار می اویختم. پس"بی دار" بی دارم

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه



تو نیستی و نفس میکشم........
از این زندگی بی تو دست میکشم




هیچ وقت "قرص "هایی که حال ادم را خوب میکنند
 جای "خوب "هایی راکه دل ادم را قرص می کنند نمی گیرند




مدتی میگذرد از تو ندارم خبری، چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری
شب وروز از غم تو پریشان حالم، نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس تنهایی SMS TANHAYI



هَمیشه...
زمِستان که می رود،
یک چیز هایی جا می مانَد
مَثلا چَتری در ایستگاه قَطار...
نگاهی پُشت بُخار شیشه...
و رَد پایی روی بَرف


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



بر سنگ مزارم بنویسید. آشفته دلی خفته در این خلوتگه خاموش
 که او زاده غم بود زغمهای جهان گشته فراموش


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



خدایا..
زمینت خسته ام کرده....
آنقدرخسته که بعدازمرگم.........
آتش وجهنمت که هیچ نای دیدن بهشتت راهم ندارم!!!!!!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس SMS



فرق دل درد با درد دل این است که درد بالاخره تمامی دارد ولی
 درد دل هیچوقت تمام شدنی نیست!!!


اس ام اس
SMS



قلبم این روزا سخت دردمیکند!
کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست؟!!


اس ام اس
SMS



به توعادت کردم مثل پروانه به آتش مثل عابد به عبادت
وتوهرلحظه که ازمن دوری من به ویرانگری فاصله می اندیشم
درکتاب احساس واژه ی فاصله یک فاجعه معنا شده است
تو توانایی آن راداری که به این فاجعه پایان بخشی....!!

 
ادامه مطلب ...