جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات زیبا و حرف دل عاشق دل شکسته

اس ام اس زیبا



جملات زیبا و حرف دل عاشق دل شکسته

چه زخم هایی بردلم خورد؛

تا یــــاد گرفـــتم…

که هیــچ نـــــوازشی،

بـــــــــی درد نیست . . .


جملات زیبا و حرف دل عاشق دل شکسته

ویرانه ای میشوم…

هنگامی که نادیده میگیری،

نگاه های التماسم را.


جملات زیبا و حرف دل عاشق دل شکسته

علت بی خوابی ام..

را..

چگونه..

بگویم..

وقتی.. یاد.. تو.. از.. سقف.. اتاقم.. چکه.. میکند…

 
ادامه مطلب ...

جملات دلنشین و متن های جذاب

اس ام اس دلتنگی



جملات دلنشین و متن های جذاب


سکوت و صبوریم را

به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار !

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید !

جملات دلنشین و متن های جذاب


واژه هـــایم رنـــگ بــاران دارد…

وقتـــی از تـــو مــی نویســم،قلبــــم خیـــس دلتنـــگی اســــت…

وچشمــــانم طـــوفــــانی؛

چـــه زود بــا هــم بــودنمـــان خـــاطــره شد…

وکـــاش خـــاطـــره هــامـــان بــی رنــگ نشــونـــد….


جملات دلنشین و متن های جذاب

انســان بــودن یعنــی این کــه…

وقتـــی بــا کســی مشتــاقــانه کوهــی را بالا رفتـــی…

امـــا…

رو قلــه حــس کــردی ازش بــی نـــیاز شــدی…

یــادت نــره کــه اون پاییـــن چقـــدر بهـــش نیـــاز داشتـــی

 
ادامه مطلب ...

جملات عاشقانه و متن های زیبا

اس ام اس عاشقانه



جملات عاشقانه و متن های زیبا


همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد…
به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها…

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان..
تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم……

جملات عاشقانه و متن های زیبا

دستهایت را که بازکنی…
به هیچ جا بند نیستم…
سقوط میکنم….

جملات عاشقانه و متن های زیبا

دیدی که سخت نیست تنها بدون من…؟
و صبح می شوند،شبها بدون من …

این نبض زندگی بی وقفه می زند …
فرقی نمی کند با من یا بدون من …

دیروز اگرچه سخت،امروز هم گذشت …
طوری نمی شود فردا بدون من …

گاهی گرفته ام…..!
این جا بدون تو…..!

تو چی؟ چگونه ای؟
آنجا بدون من…؟

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس های زیبا و عاشقانه

شبانگاهانِ بیداری
میان جنبش احساس
خیالم می کِشَد سویی
شبیه مَدِ دریاها
“آرزو”

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

چقدر سخته گل آرزوهاتو تو باغچه ی دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی…
اونوقت آروم زیر لب بگی
“گل من، باغچه ی نو مبارک”

اس ام اس های زیبا و عاشقانه

عکست دست از سرم برنمیدارد، درست برعکسِ دستت.

 
ادامه مطلب ...

بهلول و شکستن سر استاد


داستان های بهلول شکستن سر استاد

داستان های بهلول شکستن سر استاد


 

ادامه مطلب ...

داستان آرتور اش


داستان کوتاه چرا من ؟


داستان کوتاه چرا من ؟


 
ادامه مطلب ...

منشور کوروش اولین اعلامیه حقوق بشر


رکوردهای گینس اولین منشور حقوق بشر


رکوردهای گینس اولین منشور حقوق بشر


  ادامه مطلب ...