جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین


اس ام اس غمگین
عکس های جالب و دیدنی جدید

ﺧـــــــــــــــــﺪﺍﯾـــــــﺎ ... ! ! !

ﻣـــﻦ ﮐﻪ ﻏـــﺼـﻪ ﻫﺎﯾـــﻢ ﺭﺍ ﺳـــــﺮ ﻭﻗـــــﺘـــ
ﻣﯿــــﺨـــــــﻮﺭﻡ ...
ﭘـــــﺲ ﭼــــــﺮﺍ ﺧــــــــﻮﺏ ﻧﻤـــــﯿﺸــــــﻮﺩ
ﺩﺭﺩ ﻫـــــــــــــــــﺎﯾــﻤـ ـ ـ ـ ــ !!!
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس فلسفی و حکیمانه جدید


اس ام اس فلسفی و حکیمانه جدید


عکس های جالب و دیدنی جدید

"ﺑﻪ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﯽ ﺭﻭﻧﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺷﮏ ﮐﻦ،
ﺍﻏﻠﺐ ﻣﺮﺩﻡ ﻓﻘﻂ ﺗﻘﻠﯿﺪ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ .
ﺍﺯ ﻣﺘﻤﺎﯾﺰ ﺑﻮﺩﻥ ﻧﺘﺮﺱ !
ﺍﻧﮕﺸﺖ ﻧﻤﺎ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﺣﻤﻖ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﺳﺖ ."
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس خنده دار باحال


اس ام اس خنده دار
عکس های جالب و دیدنی جدید

نامت را والدینت

زبانت را کشورت
دینت را اجدادت انتخاب کردند
از دار دنیا یک عشق را خودت انتخاب کردی
که آن هم ریدم :|
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سرکاری


اس ام اس سرکاری
عکس های جالب و دیدنی جدید

اینکه به فرهنگ گذشته افتخار میکنید عین این میمونه که من به نمره ٢٠ دوره دبستان پدر بزرگم افتخار کنم !

الان چی هستیم ؟!
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس مهربانی جدید

اس ام اس مهربانی جدید


عکس های جالب و دیدنی روز

اس ام اس مهربانی جدید


برایت آسمانی خواهم کشید

پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها

من غرق آنهمه مهربانی !!
 
ادامه مطلب ...

جک جدیدوزیبا


جک جدید


عکس بچه های شلوغ کار
از فواید ماه رمضان و روزه داری اینکه با تحمل گرسنگی حال فقرا و گرسنگان را درک میکنیم

بعدش زخم معده و سنگ کلیه و صفرا میگیریم پس حال بیماران را هم درک میکنیم
 بعد در اثر گشنگی عصبی و پرخاشگر میشیم حال دیوانه ها را هم میفهمیم...
 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدیدوزیبا

اس ام اس جدیدوزیبا


عکس های عاشقانه احساسی رمانتیک


اس ام اس جدیدوزیبا

sms jadid

کبریتـهای سـوخته هـمـ ،

روزی درختـ های شـادابی بـوده اند!

مثل مـا ،

که روزگـاری می خنـدیدیـمـ

قبـل از اینـکه عـشق روشنـمان کنـد

 
ادامه مطلب ...