جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ haghighat talkh



افسانه ها را رها کن....
دوری و دوستی کدام است?!
من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند...
به همین سادگی..




هی غریبه خوب گوش کن یک روز جواب تمام بدیهایی ک در حق دلم کردی
 از ته دلت پس خواهی داد




گزارشگره اومد تو اتوبوس گفت :شما چرا با اتوبوس اینور اونور میرین؟؟
گفتم :بنام خدا
اولا" واسه اینکه آلودگی هوا رو بیشتر نکنم
ثانیا" تو ترافیک نیستم، دنبال جا پارک نمیگردم
از همه مهمتر ماشین ندارم! مجبورم! میفهمی!

  



من بیدی نیستم که با این باد ها بلرزم!
تمام ترس من آن زمان است
که به نسیمی خو کنم ودیگر نوازشش تکرار نشود...




هفت سین امسال پنج تا سین کم داره سرباز سرباز سرباز سرباز سرباز!




زندگی!
کلاهت را به هوا بیانداز...
که من دگر جان بازی کردن ندارم!
تو بردی...




سردی وجودم را
به آغوش هرزه ای چون تو ترجیح دادم.....




من به مردی وفا نمودم و او پشت پا زد به عشق و امیدم هر چه دادم به او حلالش باد
غیر از آن دل که مفت بخشیدم...




ازم پرسید تونستی تو این مدت فراموشش کنی؟
گفتم آره، توی این دو سال و سه ماه و بیست و شش روز و چهار ساعتی که رفته یه بارم بهش فکر نکردم...




مردها همواره میخواهند عشق اول یک زن باشند وزنها میخواهند که عشق اخر یک مرد شوند




آنکه می رود فقط می رود ولی آنکه می ماند درد می کشد
 غصه می خورد، بغض می کند، اشک می ریزد و تمام اینها روحش را به آتش می کشد
و در انتظار بازگشت کسی که هرگز باز نخواهد گشت آرام آرام خاکستر می شود...




بعضی ها را گاهی باید قورت داد!
عاشقانه ها را از پنجره تف کرد!! و درها را به روی همه بست...!
گاهی هیچ کس ارزش دچار شدن را ندارد!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد