جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

غمگین و عاشقانه ghamgin va asheghane

اس ام اس غمگین



غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



بی من اگر آرامی
من نمی خواهم که کنار من باشی...


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



زیر قطره های بـاران نوازشت ، آرام میشوم !
از کجا آمده ای ؟
بــــوی تنت بارانیست ...!


غمگین و عاشقانه
ghamgin va asheghane



رفتی و جات خالی شد تو خونه م
آتیشو باز کشیدی به جونم

میدونم که حرف های قشنگت
چیزی نیست جز اشکی رو گونه م

آخ بازم داغت کوبید تو سینه
یاد تو چقده دلنشینه

خدایا کاری کن از بهشتت
بتونه اشکامو ببینه ......

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه و قشنگ sms asheghaneh

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم

دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم

عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم
کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم

سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم
من می ترسم پس هستم

این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



وقــتــﮯ مـهـربـانـیــﭟ از دور

اینـﻖـدر نــزدیـــڪ اسـت
حس میــــڪـنــم


جــغــرافــیــا
یـــڪ 【 دروغ 】 تـاریـخـیـسـت . . .


اس ام اس های عاشقانه و قشنگ
sms asheghaneh



حماقت که شاخ و دم ندارد!
حماقت یعنی من که
اینقدر میروم تا تو دلتنگِ من شوی!

...

خبری از دلتنگی تو نمیشود!
برمیگردم چون
دلتنگت می شوم..!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین عاشقانه sms ghamgin asheghaneh

اس ام اس غمگین



اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



حرف میزنیم تا در دلمان نماند
اما همین که به زبان آمد
می دانیم خطا بوده . .


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



رو قلبم نوشتم :ورود ممنوع تادیگه کسی خرم نکنه اما عشق امد و گفت من بی سوادم


اس ام اس غمگین عاشقانه
sms ghamgin asheghaneh



متین ترین کلام عشق،جذاب ترین کلام وجدان،تلخ ترین جدایی،و بدترین کلام بی وفایی است

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های احساسی و زیبا sms ehsasi va ziba



هـی
ازت نمیگذرم
نـه به خـاطر خـودم ، به خـاطر مــادرم کـه بـعد از رفـتـنت
تـمام لـحظه های بیـقراری و دلتـنگی مــنو یــواشکی پـشت در اتــاقم گــریه کــرد


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



خستــــه ام….!
امــــا تحمـــل مـی کنــم
خـــدایـــا روزگـــارت با من و احساسم بــد تـــا کـــرد!


اس ام اس های احساسی و زیبا
sms ehsasi va ziba



این روزها
من هستم و تنهایی ،
راستش را بگو این روزها تو هستی و کی ... ؟

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های عاشقانه sms asheghane farsi



بیزارم از این خواب ها
که هر شب
مرا به آغوش " تـــو " می آورنـــــــد

و صبـــح با اشک
از " تـــــو" جدایم می کنند!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



با این همه پاییز
هنوز در زیر سایه ی آخرین نگاهت
آفتاب می گیرم...!!


اس ام اس های عاشقانه
sms asheghane farsi



بے تـــــو
چشـــــم دیدن چیــزهایے را که
با تـــو دیده ام را نــــدارم

 
ادامه مطلب ...

استاتوس های فیس بوکی



دقت کردین وقتی ترافیکه و پشت فرمونی لاینی که توشی قفل و بی حرکته
لاین بقل مثلِ اسب دارن میرن لاینو که عوض می کنی اینجا قفل می شه
لاین قبلی شروع به حرکت می کنه




اونایی که به آدم می گن هرچی دوست داری بـــگو
اینا آدمای بی جنبه ای هستن هرچیزی رو بهشون نگید
کتک خوردم که دارم می گما




کـــِــل چیست؟
حرکتیست سرخ پوست گونه و رعب آور که از طرف
گنده لات زنان حاضر در مجلس که بصورت ناهماهنگ نواخته می شود

 
ادامه مطلب ...

طنز فیسبوکی tanz

اس ام اس خنده دار



طنز فیسبوکی
tanz



الان تو ذهن بچه های ورودی 92 ای اینه که...
آره الان میریم اونجا 7 ترم تموم میکنیم با معدل بالا 17!!!
.
.
مام همین تفکر و داشتیم الان مبنای تفکرمون ((ان شاء الله از ترم)) بعده!!


طنز فیسبوکی
tanz



کیه؟
کیه؟؟
کیه؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟
کیه؟؟؟؟؟؟
کیه ؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

.

.



عکس العمل اعضای خانواده وقتی من تلفن روجواب میدم
اصن نمیذارن نفسم بالا بیاد!


طنز فیسبوکی
tanz



ادمی که خودش جنبه شوخی نداره گـ ـ ـ ـ ه میخوره
با بقیه شوخی میکنه کصافط

 
ادامه مطلب ...