جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلتنگی جدید

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی جدید

اگر دلتنگی کم آوردی غصه نخور! من به جای هر دویمان دلتنگتم!!

اس ام اس دلتنگی

گاه گاهی که دلم تنگ و نگاهم ابری است ، کاش میشد که تو را میدیدم

اس ام اس دلتنگی جدید

من اینجا بس دلم تنگ است ، و هر سازی که می بینم بد آهنگ است
 بیا ره توشه برداریم قدم در راه بی برگشت بگذاریم
 ببینیم آسمان هر کجا آیا همین رنگ است..

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

اس ام اس جدایی



اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

سه شاخه گل برات میفرستم
یکی از طرف خداوند که نگهدارت باشه
دومی از طرف دلمه که دوستت داره
و سومی از طرف چشامه که دلتنگ دیدارت شده.

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

هر چند که دلتنگ تر از تنگ بلورم
با کوه غمت سنگ تر از سنگ صبورم

اس ام اس های تنهایی و جدایی آبان 93

داشتم اشک هایم را روی نامه ای عاشقانه با قطره چکان جعل می کردم
 خاطرم آمد شاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود …

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

اس ام اس جدایی



اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

دلتنگ شدی پیش من بیا ، کمی غصه هست با هم میخوریم !

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

از انتهای خیالت تا هرجا بروی باز ب هم میرسیم،بیهوده نیست که زمین گرد است!

اس ام اس عاشقانه جدایی غمناک

کوچه را دیدی به وقت شب چه تنهامی شود؟ بی تو از آن کوچه م تنهاترم

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه سری جدید sms asheghane

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane

 
امان از این بوی پاییزی و آسمان ابری
که آدم نه خودش میداند دردش چیست
ونه هیچ کس دیگر

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


مرور میکنم خاطراتمان را
اما مگر کپی برابر اصل میشود

اس ام اس عاشقانه سری جدید
sms asheghane


اگر مهربان باشی
تو را به داشتن انگیزه های پنهان متهم می کنند،
ولی مهربان باش ...

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس سنگین آذر 93

اس ام اس سنگین



اس ام اس سنگین آذر 93


خـــــــیلی تند رفت!
کـودکـی هایم
باآن دوچـرخـه ی قراضـه اش
کاش همیشه پنجر می بـود

اس ام اس سنگین آذر 93

چـــــه کلمه ی مظلومی است
*قسمت*
تمام تقصـیرمارو گـردن میگیرد

اس ام اس سنگین آذر 93

کاش ماه همیشه پشت ابر بماند
نمیخواهم بدانم
شب مهتاب..
بی من چه می کنی

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس غمگین آذر 93

اس ام اس غمگین


اس ام اس غمگین آذر 93

دلم گهواره ی
غم های عالم
ز مشرق تا به مغرب تاب میخورد

اس ام اس غمگین آذر 93

جایی از خوابهایت با من قرار بگذار ....
دستم ب بیداریت نمی رسد

اس ام اس غمگین آذر 93

پسره اومده بهم میگه:
یه وقت زشت نباشه
ما به عنوان یه پسر ابرو بر نداشتیم!

 
ادامه مطلب ...

اس ام اس جدید عاشقانه sms jadid

اس ام اس جدید


اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


هیچگاه به بی تو بودن ها
عادت کرد نخواهم. . .
یا بمان
یا .............
یا ندارد
فقط بمان!

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


با سلام خدمت دوستان گلم ...
مرد رویایی تو من نیستم بانوی من ...
با نگاه دلفریبت باز زنجیرم مکن،
شاعرم با یک نگاه مست عاشق می شوم ...
التماست میکنم با عشق درگیرم مکن ................!

اس ام اس جدید عاشقانه
sms jadid


مورد داشتیم دختره رفته امتحان رانندگی
یارو گفته یه گاز بده!
.
.
.
.
دختره فرموده فقط یواش بگیر که رو لپم جاش نمونه
زود کبود میشه!

 
ادامه مطلب ...