جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ



رفتی و من بدون گلایه ای سکوت کردم.
رفتی و من حتی نگفتم نرو.
اما ای کاش به یاد می آوردی، گوشه ای از خاطرات با من بودنت را
شاید این زمان که خسته و تنهایم و به بودنت چون هوا نیازمند، ترکم نمی کردی




خواستم گله کنم از نامهربانی هایت اما...
خوب که فکر میکنم...
من بی مقدمه عاشق تو شدم...
تقصیر تو نیست... اشتباه مَن است...!




به امیده اینکه تمامم دختر پسرهایی که مجردن و نیاز به ازدواج دارن و بدجوری داغوونن
 امسال سال ۱۳۹۳ به ارزوشون برسن. خدا کمکشون کنه یه امین بگید:) :(

  



باید در آتش عشق بسوزی.
باید مدام شعله ور باشی.
باید مدام جاری باشی.
عشق است که تو را جاری می کند.
اگر جاری نباشی، به مرداب دلمردگی تبدیل می شوی




وقتی یه مرد توقع داره که زنش یه فرشته باشه باید قبلش
یه بهشت واسه فرشتش فراهم کنه. بعععله اینجوریاست:)))




ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻤﺮ ﺩﻭﯾﺪﻡ ﻭﺑﻪ ﺁﻧﭽﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ ﻧﺮﺳﯿﺪﻡ, ﻭﺑﺎ ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﻧﺪﻭﯾﺪﻧﺪ ﻭ ﺭﺳﯿﺪﻧﺪ;
ﭘﺲ ﺍﯾﺴﺘﺎﺩﻡ ﻭ ﺷﮑﺴﺘﻢ




گاهی اوقات
بعضی ازاین دخترای آهن پرست را که می بینم
به شیطان حق میدهم
که آدم را سجده نکرد...




اوج بی معرفتی.....
محبت مادرامونو با "هان" و "ندی" جواب میدیدیم!!!!!
زنگ یه غریبه رو جونم...




خدایا...
حواست به گریه های زیر پتویم هست؟؟؟ یاتو هم مثل بقیه فکر میکنی خوابم....




امشب
تمام خاطراتم را
به خاک می سپارم
فردا که بهار آمد
شاید جوانه ای بزند
از جنس امید.




دیشب برای اولین بار دلم به حال خودم سوخت وقتی وسط قهقهه خنده هایم
 اشک از چشمام اومد پایین وهمه فکر کردن از عمق خوشحالیه
 ولی هیچ کس نفهمید که فقط یاد خنده هاش افتادم...




دوست دارم مثل ابرهای بهاری واسه خودم رگباری گریه کنم!!!!!!!!!!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد