جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اینجا همه چی درهمه



یکی از فانتزیای من اینه که با مادرشوهر آیندم اونقدر صمیمی باشم که
 هر وقت گفت عروس پاشو این کارو انجام بده، بهش بگم :پاشو خودت من حال ندارم!!! خخخخ
یه همچین دخمل نازیم من!!!!!




مامانم نمیزاشت چهار شنبه سوری بریم بیرون منم هی اسرار کردم
بعد بابام اومد بگه میخواید برید برید ولی خون از دماغ کسی بیاد من میدونم با شما
برگشت گفت مو از دماغ کسی بیاد من میدونم باشما درودیوارو گاز میزدم به قرآن
فک و فامیله داریم؟؟؟




دیشب تولد پسر داداشم بود (۴ سالشه) واسش جشن حسابی گرفتیم
 من واسش یه تاپ وشورت کادو گرفتم. وقتی بهش دادم جلو همه لخت شد هدیه های منو پوشید.
تاحالا کسی اینجوری بهم ابراز علاقه نشون نداده بود

  



یه روز یه بنده خدایی مرغداری بازمیکنه روز اول سر یه مرغ رو میکنه
 به بقیه مرغا میگه که اگه کسی تا فردا سه تا تخم نذاره این بلا سرش میاد
 فردا میاد میبینه همه سه تا تخم گذاشتن اما یکی دوتا گذاشته میگه میخوای سرتو ببرم؟
میگه آقا به خدا من خروسم!!!




بچه که بودیم، پیک نوروزی مال بچه ها بود، بچه دار که شدیم، پیک نوروزی مال ننه باباهاست!
همین کارا رو میکنن، آخرشم خودشون واسمون اسم میذارن نسل سوخته!
الان دقیقا چه کار باس بکنم؟!
میشه بهم یگین؟!




اینجا اهوازه، هوا کمی گرم شده! ما در حال تمیز کردن آشپزخونه ایم!!!
آی لاو یو


یه ضرب المثل قدیمی هست که خیلی پیر شده و نفسای آخرش رو میکشه!
نیا پایین, چیزی برای گفتن نداره....
بیا فوت کرد همینو میخواستی؟!؟!؟!؟!




رفتم درب خونه دوستم میگم تلمبه ت رو میدی دوچرخمو باد کنم.
دوستم میگه مامانم گفته تلمبتو به کسی نده بادش تموم میشه.
واسه چند لحظه فکر کردم این ماییم که قراره دانش رو تو ثریا بدست بیاریم.
من);
تلمبه- (:
دوچرخه&;




این روزها گرونی اینقدر بیداد می کنه که جیبم دیگه جواب نمی ده.
جواب که نمی ده هیچ، تازه سوال هم می پرسه!
عجبا




نانسى آستور (اولین زنى که در تاریخ انگلستان به مجلس راه یافته)
روزى از فرط عصبانیت به وینستون چرچیل رو کرد و گفت :من اگر همسر شما بودم توى قهوه تان زهر مى ریختم.
چرچیل (با خونسردى تمام و نگاهى تحقیر آمیز):من هم اگر شوهر شما بودم مى خوردمش!




پسته، طلای خندان!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد