جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس 93 sms 93



خدایا...
تو تحویلم بگیر
سال نو زیاد تحویلم داده ای،
میدانم نباشی کهنه میماند...


اس ام اس 93
sms 93



حس بودنت قشنگ تری ن حس دنیاست
تو ڪﮧ باشی..
هر روز را.. ن ه!
هر ثانیه را.. عش ♥ ♥ق است!!

  

اس ام اس 93
sms 93



به سلامتی مادری که حاضره جونشو بده ولی یه قطره اشک بچشو نبینه


اس ام اس 93
sms 93



دَر خاطری کِه تو هستی
دیگران محکومند به فراموشی...
این را به هَمه بگو!


اس ام اس 93
sms 93



بعضی وقتا آدم نیاز داره به یه آغوش بی منت..
که فقط فقط واسه خودش باشه..
که وقتی تو اوج تنهایی هستش..
با چشماش بهش بگه :هستم تا تهش...!!!!!


اس ام اس 93
sms 93



باید بدجنس باشی تا عاشقت باشن؛ باید خیانت کنی تا دیوونه ات باشن؛
باید دروغ بگی تا همیشه تو فکرت باشن؛
باید هی رنگ عوض کنی تا دوسِت داشته باشن؛
 اگه ساده ای، اگه باوفایی، اگه یک رنگی، همیشه تنهایی


اس ام اس 93
sms 93



باور کن فرق است بین تمام کسانی که تو را می خواهند و تمام منی که تو را می خواهد


اس ام اس 93
sms 93



دلم تو این روز آخر سال ۹۲ گرفته از چیشو نمیدونم!
کاشکی امسال ی جور دیگه باشه، متفاوت و خوب
 میترسم دعا کنم نشه اونی ک میخوامو بازم دلم بشکنه
 خدا جونم ی امسالو ب منم نگاه کن، دلم میشکنه ها!


اس ام اس 93
sms 93



در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم
 بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری


اس ام اس 93
sms 93


گاهی بی بهانه به تو فکر میکنم و بی اراده لبخندی بر لبم مینشیند
 و من چه عاشقانه این لبخندها را دوست دارم...!!!


اس ام اس 93
sms 93



نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم


اس ام اس 93
sms 93



جایی، سقفی، سرپناهی
گلیمی با شمع و -شاید- دو فنجان چای
محض ِ نشستن با تو


اس ام اس 93
sms 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد