جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه فیسبوک



گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد . . .



زدی تیری به قلبم رد نکردم / جدائی را تو کردی ، من نکردم . . .



در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام / رها نکن دل مرا بیا که دل شکسته ام . . .





ادامه مطلب ...

جملات عاشقانه فیسبوک 2013



روزها نو نشده کهنه تر از دیروزند / گر کند یوسف زهرا نظری نوروز است

لحظه ها در تپش تاب و تب آمدنش / آسمان چشم به راه قدمش هر روز است

ای خدا کاش شود سال نوام عید فرج / که نگاهم نگران و منتظر آن روز است . . .



اگه دنیا رو بهم بدن تا بی خیال تو بشم ، تو رو میگیرم و بی خیال دنیا میشم . . .



آروم زل بزن به گوشیت !

کاری ندارم !

فقط خواستم بگم دیوونه همین نگاهتم !!




ادامه مطلب ...

جملات عاشقانه سکوت 92



 یادمان باشد ، لابلای ابرها تکه ای رنگین کمان پنهان کرده ایم

تا فردا روزگارمان را سیاه و سفید نگذرانیم . . .



دیوارها اگر چه متهم به ایجاد فاصله هستند ، اما این دستان دیوار ساز ما است

که تبرئه میشوند . . .



سودای دلم قسمت هر بی سر و پا نیست
 خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست

ادامه مطلب ...

پیامک عاشقانه اسفند 91



زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم




چو قلب شب تاریک تنهایی هایم دوستت دارم

چو بامداد خوش دوستت دارم

به یاد تو و یادهایت شب نشستم بیدار

چه خواب باشم چه بیدار باشم دوستت دارم






اگه من خسته و تنهام باز میگم دوستت دارم

اگه من اسیر غمهام باز میگم دوستت دارم

اگه آشنای دردم ندارم یه هم زبونی

گل باغ آرزوهام باز میگم دوستت دارم


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91



اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91

یادته زیر گنبد کبود ، تو بودی و کلی آدمای حسود ؟

تقصیر همون حسوداست که حالا ، هستی ما شده یکی بود یکی نبود . . .





اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد . . .






اس ام اس عاشقانه فیسبوکی اسفند 91
سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم


ادامه مطلب ...

مسیج عاشقانه و عارفانه جدید و زیبا




برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه
برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ٬ قلبش به خاطر من میتپه




ای کاش که از حال دل من خبرت بود
 ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود
من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز
 ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود




میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟
میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت
دوست دارم


ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه زیبا و کوتاه sms



اگر دریای دل آبی ست
توئی فانوس شبهایش
اگر حرفی زدم از گل
توئی مفهوم معنایش




آفتاب پنجره را میشناسد ٬ حتی اگر بسته باشد
مهتاب به دیدارم میآید حتی اگر خسته باشد
و دل هوای تو را دارد حتی اگر شکسته باشد




در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود

ادامه مطلب ...