جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس طنز جوک & jok



قبول دارین مزخرف ترین تعطیلی رسمی ۲۹ اسفنده؟
حالا انگار تعطیل نبود ما میرفتیم سر کلاس
والااااااااااا




دانشمندان به تازگی دریافته اند که هفته ای دو بار قطعی اینترنت در کنار خوردن ماهی
 برای سلامتی و جلوگیری از ابتلا به زخم بستر مفید است!




بخشی از وصیت نامه ی استن لورل :اگر کسی در مراسم در گذشت من گریه کند دیگر با او صحبت نخواهم کرد

  



یه عده هم هستن که وقتی دو نفر دارن با هم به طور خصوصی حرف میزن
خیلی ریلکس به حرفاشون گوش میدن...
از همینجا دعا میکنم اگه این کارتون رو ترک نکنید ایششششاللللااااااا دستتون رو با کاغذ ببرید...




۱
۲
۳
تموم شد!
^^
((@@))
\ /
(**)
تو هم خوش عکسیا!!!!




اتحادی که بچه های کلاس ما برای فرار از مدرسه دارن
 گروه جاسوسی سیاه نداره...




میدونید چه حسی بده؟ وقتی یه جا هستی رفتی تو خیالاتت
 کلی ادا اصول درمیاری، بعد که دلقک بازیت تموم شد میبینی یکی تمام وقت داشت تو رو تماشا میکرد!
بعد اکثر اوقات آدم وانمود میکنه مثلاً داشته ترانه میخونده! فقط من اینجوریم یعنی؟




آقا بعد از مدتها یکی اومد خاستگاری ما
 ما ردش کردیم ببینیم طرف واقعا خواهان ماهست برگرده یا نه دیدیم دیگه برنگشت
 این گزینه غلط کردم برگرد کجاست من بزنم؟؟




تو اتاقم داشتم سیگار میکشیدم بابام درو باز کرد سیگار و چپوندم زیر میز
 بابا شروع کرد حرف زدن هر ده ثانیه هم وسط حرفاش میگفت از زیر میزت داره دود میاد و به حرفش ادامه میداد
 آخه پدر من حالا من به جهنم تو این گرونی یه نخ سیگار هم یه نخه برو بیرون دیگه




طرف جملک گذاشته :من دهه هشتادیم، ۱۳سالمه چرا به ما میگین گودزیلا؟؟
خب گودزیلا جون سال ۹۳نیومده شما سال ۸۰ دنیااومده باشی چطور ۱۳ساله ای عایاااا؟
اصن گودزیلا وضعی




میگمادیدین تواین تبلیغادارن ازاهنگای غیرمجازاستفاده میکنن
فقط همینمون مونده بریم خردادیان وگروه رقصشوبیاریم یه رب
پفک بدیم دستشون برامردم تبلیغ کنن!
 والاراس میگم این اهنگ لوسی که منومیبره فضالامصب




آسمان جای عجیبیست، نمیدانستیم
عاشقی کار غریبیست، نمیدانستیم
عمر مدیون نفس نیست، نمیدانستیم
عشق کار همه کس نیست، نمیدانستیم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد