جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه و پخت مجلسی ماهی

طرز تهیه و پخت مجلسی ماهی

مرحله اول

پخت مجلسی ماهی قزل آلا مناسب برای شب عید برای میرینیت ماهی ابتدا پیاز را به صورت خلالی خرد کنید و ماهی ها را پس از اینکه تمیز کردید و داخل شکم آنها را خالی نمودید با پیازهای خلالی شکم ماهی را پر کنید سپس آبلیمو و نمک را اضافه نمایید و روی آن را با سلفون بپوشانید و برای سه یا چهار ساعت درون یخچال قرار دهید تا حسابی مزه دار شود

مرحله دوم

در مرحله بعد پیازها را از پوست ماهی جدا نمایید و پس از انجام این کار آرد را همراه با نمک و فلفل و زردچوبه را درون یک کاسه مخلوط کنید تا کاملا یکدست شوند سپس آرد را بر روی ماهی و همچنین شکم آن بپاشید با دست تمام قسمت های ماهی را به آرد آغشته کنید .

مرحله سوم

در این مرحله نوبت به سرخ کردن ماهی می رسد برای این کار درون یک ماهیتابه ۱ عدد پیاز را خرد کرده و همراه با دو حبه سیر کمی تفت دهید سپس سبزی های خرد شده را اضافه کنید و در پایان به این مواد را به انار را اضافه کرده و پس از مخلوط کردن اجاق گاز را خاموش نمایید حالا با این سسی که تهیه کرده‌اید داخل شکم ماهی را پر نمایید

مرحله چهارم

درون ماهیتابه یک عدد پیاز و دو حبه سیر را خرد کرده و ماهی ها را بر روی این مواد قرار دهید ، کمی هم روغن اضافه کنید و اجازه دهید تا با حرارت ملایم ماهی کاملاً مغز پخت و برشته شود اکنون خوراک ماهی شما آماده برای سرو می باشد .

طرز تهیه کمپوت شلیل

طرز تهیه کمپوت شلیل

مرحله اول

برای تهیه کمپوت شلیل خانگی خوشمزه و با ماندگاری بالا درون شیشه پس از اینکه میوه ها را شستید آنها را کاملاً خشک کرده و با چاقو در ابعاد دلخواه برش بزنید هسته‌های آن را جدا نمایید و تکه های برش خورده میوه را درون شیشه بریزید .

مرحله دوم

در مرحله بعد شکر را همراه با آب و زعفران و گلاب مخلوط کنید و این وقت را درون شیشه ها و بر روی میوه ها بریزید درب شیشه ها را محکم ببندید و به صورتی که کاملا مطمئن باشید هوا نمی‌کشند . حالا یک قابلمه انتخاب کنید که شیشه ها کاملاً به صورت ایستاده در کف آن قرار بگیرند .

مرحله سوم

پس از اینکه شیشه ها را درون قابلمه قرار دادید ، درون قابلمه آب ریخته در اندازه‌ای که دوسوم شیشه ها را بگیرد ، روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید و پس از اینکه آب شروع به جوشیدن کرد حرارت را کم کنید و اجازه دهید تا برای ۵۰ دقیقه با حرارت کم بپزند .

مرحله چهارم

در این مرحله و بعد از پخته شدن کمپوت خانگی شیشه ها را به صورت وارونه و برای مدت زمان یک شبانه روز درون دمای محیط قرار دهید بعد از انجام این مراحل شیشه های کمپوت شما آماده برای نگهداری شده است حداقل برای شش ماه می توانید از آنها استفاده کنید .

طرز تهیه کیک انبه

طرز تهیه کیک انبه

مرحله اول

برای تهیه کیک انبه خوشمزه خانگی پس از اینکه پوست میوه را جدا کردید آن را به صورت مکعبی خرد کنید و کنار قرار دهید ، سپس درون ظرفی جداگانه تخم‌مرغ‌ها را شکسته و با وانیل مخلوط کنید و برای مدت زمان یک دقیقه آنها را با همزن برقی مخلوط کنید سپس شکر را اضافه نمایید .

مرحله دوم

دوباره مواد را با همزن بزنید تا رنگ آن روشن شود و حالت کشدار به خودش بگیرد . در مرحله بعد کره ذوب شده که خنک میباشد را همراه با شیر اضافه کنید و دوباره با هم مخلوط نمایید . حالا زمان آن رسیده که آرد را با بیکینگ پودر و جوش شیرین مخلوط کنید و برای دو مرحله آن ها را الک نمایید .

مرحله سوم

حالا آرد الک شده را به مایه کیک اضافه کنید و در حد یکدست شدن مایه با همزن مخلوط کنید . قالب میان تهی در ابعاد ۲۵ سانتیمتر را آماده کنید ، کف قالب را حالا چرب کنید سپس آنرا آرد پاشی کنید یک سوم از مایه کیک را درون قالب ریخته سپس اندازه‌ای که مکعبی خرد کرده بودید را اضافه نمایید روی آن را دوباره با مایه کیک خانگی پر کنید

مرحله چهارم

فر را از قبل با دمای ۱۸۰ درجه حرارت پیش گرم کنید و قالب را برای مدت زمان ۴۰ دقیقه با همان درجه حرارت درون فر قرار دهید ، برای تست کردن پخته شدن کیک خلال چوبی درون کیک فرو کنید ، در این فاصله زمانی که کیک پخته می شود سس مخصوص آن را آماده کنید برای این کار یک لیوان آب انبه را با یک یک قاشق غذاخوری نشاسته ذرت مخلوط کنید و آن را روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا غلیظ شود پس از انجام این کار سس شما آماده شده هنگامی که خنک شد آن را روی کیک ساده بریزید و نوش جان نمایید .

طرز تهیه لواشک آلبالو

طرز تهیه لواشک آلبالو

مرحله اول

برای تهیه لواشک آلبالو خوشمزه و خوشرنگ ابتدا میوه ها را شسته و درون آبکش قرار دهید تا آب اضافی آن کاملاً گرفته شود سپس چوب های چسبیده به آن را جدا کنید آلبالوها را درون قابلمه برای نصف روز قرار دهید تا آب بیندازد سپس بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید تا پخته شوند برای پخت آن ها نیازی به اضافه کردن آب نیست .

مرحله دوم

حالا میوه های پخته شده را درون آبکش بریزید و با کف دست فشار دهید تا پوست و هسته آن جدا شود و گوشت آلبالو ها به صورت پوره درآید حالا آن را بر روی حرارت ملایم قرار دهید تا شروع به جوشیدن کند . برای جلوگیری از ته گرفتن آن در چندین نوبت هم بزنید .

مرحله سوم

وقتی که غلیظ شد اجاق گاز را خاموش کنید و صبر کنید تا خنک شود ، سینی خود را در این فاصله آماده کنید ، کف سینی را با نایلون پوشانده و روی آن را چرب کنید پوره آلبالو را روی سینی ریخته و در زیر نور خورشید قرار دهید تا آماده برای مصرف شود ،میتوانید سینی را زیر باد مستقیم پنکه هم قرار دهید .

سئو

سئو برگرفته از عبارت Search Engine Optimization است که کلمات معادلی چون SEO یا بهینه سازی موتور جستجو دارد که همگی آنها به یک معنی می باشند و می توان آن را بصورت زیر تعریف نمود:  سئو (بهینه‌سازی موتور جستجو) به معنای فریب و یا دستکاری موتور‌های جستجو با روش‌های غیر اخلاقی نیست. آن‌ها برای کمک کردن به بهبود رویت و ارتباط وب سایت‌ها در نتایج جستجوی طبیعی با هدف رسیدن به رتبه‌بندی بالا، ایجاد شده‌اند.  سئو را می‌توان مجموعه‌ای از روش‌ها برای تغییر استراتژیک وب سایت‌ دانست. این فرآیند به بیان مهمترین عوامل مرتبط صفحه و افزایش اهمیت آن در صفحه نتایج جستجو، می‌پردازد.

اینستاگرام

اینستاگرام یک نرم‌افزار مالکیتی است و برای آی‌اواس، اندروید و مایکروسافت ویندوز در دسترس است. دنبال‌شده‌ترین مرد در اینستاگرام کریستیانو رونالدو ورزشکار و دنبال‌شده‌ترین زن نیز آریانا گرانده خواننده است. تخم‌مرغ اینستاگرام نیز بیشترین لایک را در این شبکه اجتماعی به دست آورده‌است. دیگر افرادی که بیشترین دنبال‌کننده را در اینستاگرام دارند: سلنا گومز، دوئین جانسون، کایلی جنر، کیم کارداشیان، لیونل مسی و بیانسه هستند.

پخت و خواص مصرف ماهی

پخت و خواص مصرف ماهی


ماهی حاوی پروتئین با کیفیت بالا، ید، ویتامین های مختلف، مواد معدنی، چربی و کلسترول کم است. ماهی و آبزیان بهترین منبع اسیدهای چرب امگا-3 هستند و اثرات بسیار مهمی در سلامت انسان به عهده دارد و از بسیاری از بیماریها پیشگیری می کند. ماهی حاوی پروتئین با کیفیت بالا، ید، ویتامین های مختلف، مواد معدنی، چربی و کلسترول کم است. ماهی و آبزیان بهترین منبع اسیدهای چرب امگا-3 هستند و اثرات بسیار مهمی در سلامت انسان به عهده دارد و از بسیاری از بیماریها پیشگیری می کند