جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه اس ام اس غمگین عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



من صداى تو را به نگاه مکار دیگران نفروختم هنوز هم هرلحظه عاشقانه زندگیم را
 که هیچ عمرم را فداى فاصله مان مى کنم
دلتنگم هنوز عشق من


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



من دارم بهاربهار میبازم به روزگار / دلم و ورق ورق صدا مو هوارهوار...


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه




همیشه میپرسند بیداری؟؟؟ اری بی دارم چراکه اگر داری داشتم یا قالی زندگیه خودم رو میبافتم
یا زندگیم را به دار می اویختم. پس"بی دار" بی دارم

  

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



یادت باشه وقتی واسه کسی همه کس شدی اونکس بعد تو خیلی بیکسه
 یا برای کسی همه کس نشو یا اگر شدی به فکر بیکسی هاش باش


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



یک رابطه،
به معنای تلفن صحبت کردن،
قرار گذاشتن، بوسیدن و یا... نیست
به معنای اینه که به طرفت آرامش بدی...
آرامش...
اینو بفهم


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



به سلام ها دل نمیبندم...
از خداحافظی ها غمگین نمیشوم
دیگر عادت کرده ام به تکرار یکنواخت
"دوری و دوستی"


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



شکوفه های صورتی فدای مهربونیات. یه دل که بیشتر ندارم اونم فدای خندهات
 تقدیم میکنم به تنهادلیل بودنم که هیچوقت مال من نشد


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



ای که تویی همه کسم بی تو میگیره نفسم
اگه تو رو داشته باشم به هر چی میخوام میرسم


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



تلخ ترین خرید دنیا
خرید عصابرای پدر
ولیچربرای مادر است...


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



عاشقترین ما موش کوریست که زیبایی جفتش را چشم بسته باور دارد


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



من "بودنت" را تمرین کرده بودم...!
قرار نبود " نبودت" را از من امتحان بگیری...


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه



تو رفتى... خواب رفت... خنده مرد... شادى رفت...
عوضش...
غم اومد... درد زیاد شد... اشک با مرام شد...
از همون اول عشقم بود... تو رفتى و اون قویتر شد...


اس ام اس عاشقانه

اس ام اس غمگین عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد