جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه



تو نیستی و نفس میکشم........
از این زندگی بی تو دست میکشم




هیچ وقت "قرص "هایی که حال ادم را خوب میکنند
 جای "خوب "هایی راکه دل ادم را قرص می کنند نمی گیرند




مدتی میگذرد از تو ندارم خبری، چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری
شب وروز از غم تو پریشان حالم، نه نشانی ز تو آمد نه پیامی جانم

  



وقتی فایده ای نداره غصه خوردن واسه چی
واسه عشق های تو خالی ساده مردن واسه چی
نمیخوتم چوب حراجی رو به قلبم بزنند
نمیخوام گناه بی مهری بیفته گردنم
نمیخوام در به در پیچ و خم این جاده شم
وایسا دنیا وایسا دنیا من میخوام پیاده شم...




من خیس باران تنهایی بودم که تو باچتر عشق آمدی......




گویند که دوزخی بود عاشق و مست. قولیست خلاف دل در آن نتوان بست
گر عاشق ومست دوزخی خواهند بود. فردا باشد بهشت، همچون کف دست




این تب و لرزها تمامش بهانه است!
تا شاید لحظه ای دستت را بر پیشانی ام بگذاری و حس کنم مالک تمام دنیا هستم!




ﻫﺮﭼﻪ ﮔﺸﺘﯿﻢ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﻬﺮ...
ﻧﺒﻮﺩ ﺍﻫﻞ ﺩﻟﯽ!




ماههاست فراموشش کرده ام؛
خاطراتش را هم...!
ولی نمی دانم دستانم چرا هنوز به نوشتن نامش
ذوق میکنند!




به سلامتی اونی که نون در آوردن رو بهتر از نون خوردن یاد داشت
به سلامتی همه ی بابا ها




خوشحالم از ایرانسل،
این عاشق ساده دل!
از یک پتو و بالش،
از این همه نوازش،




عادت ندارم سیگارم راباآتش دیگران روشن کنم؟
دلم باآتش دیگران سوخت کافیست


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد