جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فانتزی sms fantezi



یکی از فانتزیام اینه که با شوهر خاصم رو تراس مرتفع وایستیم و حرفای عاشقونه و.....
بعد یهو ببینم همه از پنجره زل زدن به ما
یکیم داره فیلم میگیره تو اون وضع...
آخه چرا ندید بدید بازی درمیارید تو فانتزی من؟!


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزیام اینکه تو رو ببینم! بعله خودت مدیر جون!
بدونم چند سالته! بچه کجای!
َعایا خوشکلو خوشتیب هستی!
خدارو چی دیدی شاید شدیم کاربر برتر!
والللللللا


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



کاش بچه ها دکمۀ خاموش روشن داشتن...
موقع گریه و زر زر، تَق خاموششون میکردیم...

  

اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزیام اینه هر وقت می خوام شربت درست کنم
شربتو خالی می کنم تا ته تو لیوان


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﻢ
ﻣﺜﻞ ﺗﻮ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﺑﺰﻧﻢ ﺁﯾﻨﻪ ﺭﻭ ﺑﺸﮑﻮﻧﻢ
ﻭﻟﯽ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﭼﻮﻥ ﺑﻌﺪﺵ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺟِﺮَﻡ ﻣﯿﺪﻩ


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزیام اینه که فانتزی بقیه برام خاطره بشه


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



به امید روزی که تا شادی اطرافیانمون رو نبینیم آروم نشینیم...


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزی هام اینه که:
یکی بیداش شه صبح و شب بمیره برام
تو هم مثل منی?


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزیام اینه که:
مثل این فیلم های وسترن این در چوبیه رو محکم باز کنم بعد برم گوشه کافه بشینم
همه نگاه کنن!!!!! چیه خودتون از این فانتزیا ندارین؟؟؟!


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



امریکایی ها توفکر اینن که برن مریخ،
ما ایرانیا نهایت فکرمون اینه که تو فانتزیامون بریم تو افق محو بشیم
به سلامتی ما ایرانیا!


اس ام اس فانتزی
sms fantezi



یکی از فانتزیام اینه که دزد بیاد خونمون بعد منم قهرمان بازیم اوج بگیره
 براش پا نگه دارم با کله بیفته زمینو بیهوش شه!!


اس ام اس فانتزی
sms fantezi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد