جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

یکی از فانتزیام yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که سر سفره عقد وقتی عاقد میگه وکیلم؟
بپرم وسط سفره عقد داد بزنم :نه نه نه تو آخوندی!


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از تفریحات زندگیم اینه که.....
تو خیابون وقتی دو نفر خیلی عاشقونه دارن از رو به رو میان از وسطشون رد شم
حتما امتحان کنید لامصب یه حالی میدههههههه


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



در کلبه ای که نگاه تو فانوسش باشد
هزاران زمستان پشت درش میمانم...

  

یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



به تو که فکر میکنم
مورچه ها دورم جمع میشوند!
حتی رویایت هم شیرین است...


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که
یه روزی برم تو کنسرت رضا صادقی
و به همراه یه دسته گل یه پیراهن سفید و یه جفت کفش سفید بهش بدم
و بگم بی خیال شو استاد... دیگه وقتشه که تیپتونو چنچ کنی


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که یه قرصی تولید بشه که بشه باهاش بینی رو کوچیک کرد!


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



اعتراف میکنم شبا که میرم بخوابم یواشکی هندسفری میزارم تو گوشم و جو گیر میشم...
 خودمو جای خواننده میبینم که دارم تو یه باغ قشنگ باعشقم یا واسه عشقم میخونم...
یه همچین خنگی هستم... بله...


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



به دوستم (پرسپولیسیه) گفتم فانتزیت چیه؟
گفتک تو نمیدونی فانتزی یه پرسپولیسی چیه؟
گفتم نه! چیه؟
گفت اینه که سالی ۳ بار جام ولایت برگزار شه که پرسپولیس بتونه
فرصت عرض اندام پیدا کنه!!!!


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که با دوس دخترم ازدواج کنم...
وقتی که باردار شه کمکش کنم راه بره....
شب تا صب فک کردن ب این ک چند ماه دیگه منم دختر داشته باشم دیوووووووووونم میکنه!!!!


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



بعضیام هستن وقتی بهشون میگی نمیدونم
طوری نگاه میکنن انگار داری میگی نمیدونم چطور شلوارمو بکشم بالا
وآلاااا آآآآ


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که بتونم با چشمای باز سر کلاس بخوابم...


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam



یکی از فانتزیام اینه که دیگه نیام پست بذارم بعد هی مدیر بیاد ازم خواهش کنه من بگم متأسفم!
خعلی سرم شلوغه فرصت نمیکنم!! لامصب خعلی کلاس داره ولی چه کنم که همش اینجا ولم!!!:|


یکی از فانتزیام
yeki az fanteziam

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد