جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس فلسفی 93 sms falsafi 93



ساده ک باشی زود حل میشوی میروند
 سراغ مسئله ی بعدی...




زندگی بی توقف همیشه جریان دارد... می رود و می گذرد...
 اما حتی با این گذشت هم نت های درد قلب شکسته نواخته می شود....
 بی آنکه بداند آدمی چه زخمی دارد............




کسی که چشمانت را آفریده یقیناً بیناست!
یک نابینا نمیتواند بینایی خلق کند.
پس او تو را می بیند.
فقط از او بخواه....

  



آنچه امروز هستید به دلیل وجود همه کشمکش هایی است که در زندگی
با آنها دست و پنجه نرم کرده اید. از دوران سخت سپاس گزار باشید، آنها شما را قوی تر کرده اند..




وقتی معشوقم سوگند میخورد که راست میگوید باورش میکنم هرچند خوب میدانم که دروغ می گوید




سکوت از نداشتن نیست از بزرگواری است!!
برای همین هیچ وقت صدای خدا را نمی‌شنوی!!!




این جهان مملو از انسان‌هاست، پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد..
تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی‌صادر کنی و من هم..
قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است..




سوار اتوبوس بودم یه پیرمرد سوار شد صندلی خالی نبود گفت پسرم جاتو به من میدی؟
کمرم درد میکنه... پا شدم جامو بش دادم ولی ندونست که کمر من خیلی وقته از دوری یکی شکسته...




یک انسان منفی به دنبال مشکل است در هر فرصت
و یک انسان مثبت به دنبال فرصت است در هر مشکل..




یارب! نگاه کس به کسی آشنا مکن
گر آشنا کردی، کرم کن و از هم جدا مکن




وقتی به تاریکی رسیدی
 جرات کن و اولین کسی باش که شمعی روشن می کند...




بعضی آدما فقط لیاقت خاطره شدن دارن
 بعضیا حتی لیاقت اونم ندارن


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد