جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی SMS TANHAYI



هَمیشه...
زمِستان که می رود،
یک چیز هایی جا می مانَد
مَثلا چَتری در ایستگاه قَطار...
نگاهی پُشت بُخار شیشه...
و رَد پایی روی بَرف


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



بر سنگ مزارم بنویسید. آشفته دلی خفته در این خلوتگه خاموش
 که او زاده غم بود زغمهای جهان گشته فراموش


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



خدایا..
زمینت خسته ام کرده....
آنقدرخسته که بعدازمرگم.........
آتش وجهنمت که هیچ نای دیدن بهشتت راهم ندارم!!!!!!

  

اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



همیشه میپرسند بیداری؟؟؟ اری بی دارم چراکه اگر داری داشتم یا قالی زندگیه خودم رو میبافتم
یا زندگیم را به دار می اویختم. پس"بی دار" بی دارم


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



بر مزارم گریه کن، اشکت مراجان میدهد
ناله هایت، بوی عشق و بوی باران میدهد
دست برقبرم بکش، تاحس کنی مرگ مرا
دستهایت، دردهایم را تسلا میدهد
وقت رفتن لحظه ای برگردوقبرم راببین
این نگاه آخرت، برروح من جان میدهد!


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



ما خاطره ها را می سازیم...
خاطره ها ما را ویران می کنند...!


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



یه روز به تنهاییم گفتم بلندشو باهم بریم بیرون آخه دلم خیلی گرفته...
تنهاییم گفت من نمیام تو خودت برو... خنده داره... دیگه تنهاییم هم با من کاری نداره!!!


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



من "بودنت" را تمرین کرده بودم...!
قرار نبود " نبودت" را از من امتحان بگیری...


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



گاهی سَخت می شود.
دوستش داری و نمیداند...
دوستش داری و نمی خواهد...
دوشتش داری و نمی آید...
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویای یدر سر زمین خیالت... ... دوستش داری و سهم تو
از این همه.... تنهایی است


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



ابرها:
گاهی پرنده میشوند!
گاهی شکلهای دیگر!
وگاه گاهی که به ندرت شبیه من میشوند
میبارند!!!!!!


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



نگو غم نگو تنهایى نگو غمگین نشستن نگو آدما رنگارنگن نگو از دنیا خسته ان..
 نگو اشک نگو بى کسى نگو از بى وفایى سره وعده گریه کردن بگو امشب کجایى؟...
 دلم گرفته بدجووور امیدوارم هیچکدومتون از بهترین دوستتون نارو نخورید... :' (


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI



صدای دهل که هیچ
صوراسرافیل هم بیدار نمیکنه
"تو"به خواب رفته را


اس ام اس تنهایی
SMS TANHAYI

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد