جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه بادمجان شکم پر با سویا

طرز تهیه بادمجان شکم پر با سویا

مرحله اول

برای تهیه خوراک بادمجان شکم پر با سویا ابتدا قابلمه را بر روی اجاق گاز قرار داده و مقداری آب اضافه کنید هنگامی که آب شروع به جوشیدن کرد سویا را درون آب ریخته و اجازه دهید تا برای مدت زمان ۱۵ دقیقه درون آب بماند تا آب زرد آن را ول کند .

مرحله دوم

سپس سویا را آبکش کنید ، بادمجان‌ها را هم یک شب قبل پوست بگیرید و درون دمای محیط قرار دهید تا کمی خشک شوند تا در هنگام سرخ کردن روغن کمتری مصرف کند ، پیاز را خرد کرده درون ماهی تابه ریخته و تفت دهید وقتی که پیاز ها سبک شد سویا و رب گوجه را اضافه کنید

مرحله سوم

توجه داشته باشید در هنگام پخت حتماً آب سویا را باید دور بریزید بعد از اضافه کردن سویا و مو ادویه ها را همراه با زیره اضافه کنید پس از انجام این مراحل زعفران آب کرده را اضافه کرده و مواد را مخلوط نمایید ، حالا اجاق گاز را خاموش کنید .

مرحله چهارم

بادمجان ها را کمی تفت دهید و داخل آن ها را خالی کنید ، حالا با سس شکم بادمجان ها را پر کنید ، گوجه ها را ورقه ای برش زده و در کف ماهیتابه بچینید ، کمی روغن و نمک اضافه کنید سپس بادمجان ها را بر روی آن ها قرار دهید .

مرحله پنجم

در این مرحله باید ۱ فنجان آب به خوراک بادمجان شکم پر اضافه کنید ، ابتدا حرارت را زیاد کنید تا شروع به جوشیدن کند سپس برای ۱۰ دقیقه حرارت را کم کنید تا غذای شما کاملاً پخته شود ، در پایان با گردو غذا با سویا را تزیین کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد