جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه خاگینه ایتالیایی

طرز تهیه خاگینه ایتالیایی

دستور خمیر خاگینه

برای تهیه خاگینه ایتالیایی به روش رستورانی ، ابتدا آرد را با نمک و بکینگ پودر مخلوط کرده و آن را الک نمایید سپس به آرد کره آب شده را همراه با تخم مرغ اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کرده حالا ۱۰۰ میلی لیتر از شیر را به مواد اضافه کرده و یک خمیر نرم آماده کنید .

آموزش خاگینه ایتالیایی

در مرحله بعدی باید به خمیر استراحت دهید روی آن را با سلفون بپوشانید و برای ۲۰ دقیقه کنار بگذارید ، در این فاصله ۲۰ دقیقه ای که در اختیار شماست میتوانید شربت بار خاگینه مجلسی را آماده نمایید . برای تهیه شربت تمامی را با هم درون قابلمه ریخته و مخلوط می‌کنید .

طرز تهیه شربت خاگینه

قابلمه را روی حرارت اجاق گاز قرار داده تا شروع به جوشیدن کند و شکر کاملاً درون آب حل شود و  بعد از ۵ دقیقه جوشیدن اجاق گاز را خاموش کنید و اجازه دهید تا شربت در همان حال خنک شود . اکنون خمیر را روی میز کار پهن کنید .

طرز تهیه خاگینه طرح دار

خمیر را در ابعاد ۵ در ۱۰ سانت و مستطیلی شکل برش بزنید سپس در فاصله های یک سانتیمتری خمیر ها را بصورت راه راه برش زده و آنها را جمع کنید ، خاگینه خوشمزه خانگی را درون روغن داغ ریخته و سرخ کنید هنگامی که رنگ آنها طلایی شد درون شربت خنک قرار داده و پس از آن با پودر پسته تزیین نمایید نوش جان .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد