جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه آش جو

طرز تهیه آش جو

مرحله اول

برای پخت آش جو باید نخود و لوبیا را از شب قبل از آشپزی بخیسانید و چند بار نیز آب آن را عوض کنید با این کار نفقه حقوقات خود را خواهید گرفت سپس از آن ها برای پخت آش خوشمزه استفاده کنید ، اگر از عدس هم استفاده می کنید نیازی نیست آن را بخیسانید .

مرحله دوم

اکنون نخود و لوبیا و عدس را بپزید در همین فاصله زمانی جو ها را بخیسانید ، سپس پیاز را خلالی خرد کرده و درون ماهیتابه با مقدار کمی روغن تفت دهید سپس زردچوبه و فلفل سیاه را به پیاز داغ اضافه کنید و با هم مخلوط نمایید .

مرحله سوم

به مواد درون مشابه اضافه کنید بعد از کمی تفت دادن اجاق گاز را خاموش کنید ، حالا قابلمه را بر روی گاز قرار بدید و تا نصفه آن را آب کنید و صبر کنید تا آب بجوشد ، اکنون جو های خیس شده را درون قابلمه ریخته سپس کمی روغن به آن اضافه کنید ، این کار شما باعث می شود تا در هنگام جوشیدن قابلمه سر نره .

مرحله چهارم

پس از اینکه شروع به جوشیدن کرد حرارت را کم می کنیم و اجازه می دهیم تا برای سه ساعت با حرارت کم جو ها بپزد ، حالا نوبت اضافه کردن نخود و لوبیا عدس می باشد . پس از آن سبزی آشی و پیاز داغ و نعنا داغ را به آش محلی اضافه میکنیم و با هم مخلوط می نماییم .

مرحله پنجم

حالا درب قابلمه را ببندید و صبر کنید تا آش شما جا افتاده شود . اضافه کردن سیر داغ به آش ساده سلیقه ای میباشد . میتوانید کشک را هم در هنگام صرف کردن غذا به صورت جداگانه به خوراک جو خوشمزه اضافه نمایید و از خوردن آن لذت ببرید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد