جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سوپ کرفس

طرز تهیه سوپ کرفس

مرحله اول

امروز قصد داریم طرز تهیه سوپ کرفس مقوی و خوشمزه رژیمی را برای شما شرح دهیم ، برای شروع پیاز را به صورت ریز ریز خورد می کنی سپس آن را درون قابلمه ریخته و با مقدار کمی روغن تفت می دهیم تا زمانی که شیشه‌ ای شود .

مرحله دوم

حالا هویج را خرد کرده و به پیاز داغ اضافه میکنیم و با هم تفت میدهیم پس از انجام این کار کرفس را خورد کرده و به سایر مواد درون قابلمه اضافه میکنید و همه را با هم تفت میدهیم حالا آب مرغ را به سوپ مقوی اضافه میکنیم و صبر می‌کنیم تا بجوشد .

مرحله سوم

در این مرحله سیب زمینی را خورد کرده و به مواد درون قابلمه اضافه می‌کنیم ،در قابلمه را قرار داده و با شعله ملایم اجازه می دهیم تا مواد بپزد ، حالا درون یک ماهی تابه دو قاشق غذاخوری آرد را اضافه میکنیم و تفت میدهیم تا زمانی که بوی خامی آرد گرفته شود .

مرحله چهارم

در این زمان شیر را به آرد تفت داده شده در دو مرحله اضافه میکنیم و مدام آن را هم می زنیم تا گوله گوله نشود ، زمانی که صاف و یکدست شد آن را به سوپ اضافه میکنیم و با سایر مواد مخلوط می نماییم حرارت را کم کرده و صبر میکنیم تا سوپ خانگی ما جا افتاده شود.

مرحله پنجم

مدت زمان لازم برای جا افتادن غذا تقریباً ۱۰ الی ۱۵ دقیقه می‌باشد . پس از اینکه خوراک کرفس آماده شد آن را از روی حرارت اجاق گاز برداشته و پس از اینکه کمی سرد شد بر روی آن خامه را می ریزیم و همراه با لیمو ترش تازه سرو میکنیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد