جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه ته چین تابه ای

طرز تهیه ته چین تابه ای

مرحله اول

برای ته چین تابه ای خوشمزه و رستورانی ابتدا برنج را برای مدت زمان ۳۰ دقیقه بخیسانید سپس همراه با نمک و روغن آن را بر روی اجاق گاز قرار داده و آبکش نمایید برنج را کنار گذاشته و خود را برای تهیه مایه ته چین آماده نمایید .

مرحله دوم

در مرحله بعد تخم مرغ را با پودر گل محمدی و زعفران غلیظ دم شده مخلوط کنید سپس مقداری فلفل سیاه به مواد اضافه کنید و با یک همزن دستی یا چنگال مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید . اگر پودر گل محمدی ندارید می توانید از گلاب استفاده کنید .

مرحله سوم

هم زدن شما باعث می شود که مایه بوی زخم نگیرد ‌. حالا روغن مایع را همراه با ماست چکیده به مواد اضافه کنید و آنها را به خوبی هم بزنید تا کاملاً یکدست شوند برنج آبکش شده را آماده کنید و با مایه ته چین رستورانی به خوبی مخلوط نمایید .

مرحله چهارم

در مرحله بعد کف و روی ماهیتابه را به‌خوبی چرب کنید توجه کنید که باید از روغن زیادی استفاده کنید پس از انجام این کار نیمی از برنج را درون ماهیتابه ریخته و با پشت قاشق آن را سفت نمایید . اگر می خواهید از مرغ استفاده کنید مرغ ها را روی برنج ریخته سپس الباقی برنج را اضافه کنید .

مرحله پنجم

اگر می خواهید از مرغ استفاده کنید سینه مرغ را همراه با نمک و فلفل و زرد چوبه و مقداری پیاز را درون ماهیتابه ریخته و به صورت معمولی آن را بپزید سپس به ته چین اضافه کنید . توجه داشته باشید مواد را در گوشه های ماهیتابه نریزید .

مرحله ششم

در این مرحله اجاق گاز را روشن کرده و روی آن شعله پخش کن قرار دهید حرارت را ملایم کرده و ماهی تابه را برای مدت زمان ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه بر روی اجاق گاز قرار دهید تا کاملاً طلایی رنگ شود ، حالا ماهی تابه را بچرخانید تا طرف دیگر آن هم برشته و طلایی شود .

مرحله هفتم

در این مرحله و پس از این که ته چین مرغ شما پخته شد آن را درون ظرف مورد نظر کشیده و با زرشک و خلال پسته غذای خود را تزیین نمایید می توانید برای تزیین از ماست هم استفاده نمایید . نوش جان

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد