جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی

مرحله اول

برای تهیه سوپ گوجه فرنگی ایتالیایی خوشمزه و مجلسی یک ماهیتابه متوسط را بر روی حرارت ملایم اجاق گاز قرار دهید هنگامی که داغ شد کره را درون ماهیتابه ریخته و اجازه دهید تا آب شود ، با نوک قاشق کره را در سرتاسر کف ماهیتابه بچرخانید تا کاملا چرب شود .

مرحله دوم

پس از آب کردن کره نوبت به اضافه نمودن آرد می‌رسد ، آرد را درون تابه ریخته و با کره تفت دهید ، تفت دادن شما تا زمانی که رنگ آرد سرخ میشود باید ادامه یابد ، توجه داشته باشید که حرارت باید کم باشد حرارت بالا هم کره و هم آرد شما را می‌سوزاند و رنگ سوپ مجلسی شما تیره خواهد شد .

مرحله سوم

در این زمان باید آب مرغ را به مواد اضافه کنید ، آب سوپ را هم به آرامی و با آرامش به آرد سرخ شده اضافه کنید ، مرتب مواد را هم بزنید تا بخوبی با هم مخلوط شوند و آرد درون آب مرغ حل شود . اکنون نوبت اضافه کردن پوره گوجه فرنگی رسیده است .

مرحله چهارم

در این مرحله ۲ لیوان گوجه فرنگی میکس شده را درون ماهیتابه ریخته و پس از آن ادویه را که شامل نمک و فلفل می‌شود به سوپ رژیمی اضافه نمایید مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید و اجازه دهید تا با حرارت کم سوپ شما کمی پخته و جا افتاده شود .

مرحله پنجم

کمی که سوپ پخته شد سبزی جعفری را به آن اضافه کنید و بعد از انجام این کار اجازه دهید تا چند جوش بخورد ، هنگامی که احساس کردید سوپ شما کاملا پخته شده است اجاق گاز را خاموش کرده و صبر کنید تا کمی خنک شود ، زمانی که می‌خواهید سوپ را درون کاسه ریخته و به آن خامه را اضافه کنید ، حالا می‌توانید این سوپ مقوی را نوش جان کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد