جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

خوراک مرغ و قارچ

براتون خوراک مرغ و قارچ گذاشتمغذای نونی. آسون خوشمزه و تقریبا فوری۱عدد پیاز رو خرد کرده داخل تابه با کمی روغن و زردچوبه سرخ کرده گوشت چرخ کرده۳۰۰گرم رو اضافه کرده خوب سرخ که کردم فلفل دلمه خرد شده و قارچ چندتا دونه خرد شده رو اضافه کرده خوب که تفت خرد و آبش خشک شد کمی رب زده. یه مشت گوجه گیلاسی و یه مشت غوره ترش داخل اضافه کرده نمک و فلفل و ادویه و آویشن و پودرسیر زده در تابه رو گذاشتم تا بپزه و آبش کشیده بشهدوعدد بادمجون هم که دلخواهیه سرخ کرده روش میزاریم میتونین به جاش سیبزمینی سرخ کرده بزاریندر آخر کمی آبلیمو زده. بعد زیر گاز رو خاموش کرده میکشیم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد