جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز فرانسوی

طرز تهیه سالاد لوبیا سبز فرانسوی :

مقداری آب نمک بر روی اجاق گاز گداشته هنگامی که به دمای جوش رسید برای ۱٫۵ دقیقه لوبیا سبزها را در آب نمک در حال جوشیدن قرار دهید . زمانی که لوبیا سبز ها از حالت خامی خارج شد انها را از درون ظرف خارج نمایید و مشغول به آبکش نمودن لوبیا سبز شوید . بعد از گرفتن آب آنها را بر روی دستمال خشک قرار دهید تا کاملا خشک شوند .  در مرحله بعد لوبیا سبز را در ابعاد  ۲ الی ۳ سانتی خرد نمایید . اکنون نوبت اماده نمودن نخود فرنگی ها میباشد . روش آماده کردن نخود فرنگی هم مانند لوبیا سبز ها میباشد .

آموزش و نحوه تهیه کردن سالاد رژیمی لبو با کلم

نخود فرنگی را هم مانند لوبیا خرد نمایید . حالا زمان اماده نمودن سس سالاد لوبیا سبز میباشد . برای این کار فر را ار قبل با درجه ۲۲۰ سانتی گراد پیش گرم میکنیم . پیازی را که قبلا پوست آنرا گزفته بودید را همراه با سیر و مقداری آویشن و افزودن کمی نمک و فلفل در درون فر برای مدت زمان ۲۵ الی ۳۰ دقیقه قرار میدهیم تا کاملا مغز پخت شوند . پس از انجام این کار پیاز ها را در اندازه های درشت خرد میکنیم .

تهیه سالاد سالامی و سس مخصوص سالاد ایتالیایی

سپس به پیاز های خرد شده ۱۵۰ میلی لیتر روغن زیتون و پس از آن سرکه را همراه با کمی نمک و فلفل سیاه به پیاز اضافه میکنیم . این مواد را بخوبی با هم ترکیب میکنیم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد