جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

گالری عکس های شخصی همراه با بیو گرافی خانم فریبا نادری 2015

عکس های شخصی همراه بیو گرافی فریبا نادری 2015

عکس های شخصی همراه بیو گرافی فریبا نادری 2015

مهستان » عکس همراه با زندگینامه فریبا نادری , را در ادامه مطلب میتوانید مشاهده نمایید .  

عکسهای فریبا نادری,فیس بوک فریبا نادری,فریبا نادری ویکی پدیا

عکسهای فریبا نادری,فیس بوک فریبا نادری,فریبا نادری ویکی پدیا

عکسهای فریبا نادری,فیس بوک فریبا نادری,فریبا نادری ویکی پدیا

عکسهای فریبا نادری,فیس بوک فریبا نادری,فریبا نادری ویکی پدیا

بیوگرافی کامل فریبا نادری » تولد : سال ۱۳۶۳ – ملیت : ایرانی – همسر : مرحوم مسعود رسام . فریبا نادری می‌گوید: در سال ۱۳۶۳ به دنیا آمدم، از بچگی عاشق بازیگری بودم و

بزرگ‌ترین آرزویم این بود که جای قهرمان فیلم‌هایی که دوستشان دارم، قرار بگیرم، اما پدر و مادرم مخالف بودند و سختگیری می‌کردند تا من به درس و مشقم بیشتر توجه داشته باشم

زمانی که در دوران راهنمایی تحصیل می‌کردم، به طور اتفاقی به من پیشنهاد اجرای برنامه «نیمرخ» داده شد، اما مادرم مخالفت کرد . از این حکایت چند سالی گذشت تا اینکه یک روز

با دوستم که گریمور بود برای تست به دفتر «مسعود رسام» رفتیم، وی با تست بازیگران برای سریال «مروارید سرخ» مشغول بود من هم نشسته بودم تا اینکه از اتاق شان آمدند بیرون

و گفتند نوبت شماست . گفتم من برای تست بازیگری نیامده‌ام، دوستم آمده است … او به من گفت : حالا که آمدی بیا تست بده … آن روز خوش‌شانس بودم و در تست قبول شدم .

عکس های شخصی همراه بیو گرافی فریبا نادری 2015

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد