جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های عاشقانه غمگین بهمراه عکس عاشقانه جدید

جمله های عاشقانه غمگین بهمراه عکس عاشقانه جدید

عکس نوشته عاشقانه فارسی,تصویر نوشته عاشقانه  

همه می گویند "سخت گیرم" !

راست می گویند

همین است که انقدر سخت

به تو گیر داده ام ...

----------------

با خودم خلوت کردم
فهمیدم
هیچگاه به بی تو بودن عادت نخواهم کرد
یا بمان
یا . . .
یا ندارد
فقط بمان

----------------

پرسه زدن در خیالت ، زیبا ترین نیاز من است..

هوایم باش تا نفسم نگیرد…

----------------

چــه فرقــی میکند کجا باشم؟!
من کـه
جز تـــو
چیـزی نمـی بینم...!

----------------

بگذار بگویند خســــیس است...
من،
"دوستت دارم" هـــایم را
الکی خرج نمیکــــنم...

----------------

تمـوم ِ شهـر خوابیـدن

مـن از فکـــر ِ تــو بیــــدارم

یه روز می فهمی از چشمــام

چـه احســـاسـی بــه تــــو دارم.


جمله های عاشقانه غمگین بهمراه عکس عاشقانه جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد