جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های قشنگ و زیبا همراه با عکس های عاشقانه

متن های قشنگ و زیبا همراه با عکس های عاشقانه

عکس نوشته عاشقانه فارسی,تصویر نوشته عاشقانه

دلتنگم
مثل ماه
که بدون نیمه اش ،

هر شب لاغرتر میشود ...   

------------------

قـایقت میشــوم
بادبانــم باش !
بگــذار هر چه حرف پشت سرمان میزنند مردم ،
باد هوا شــود
دورترمـــان کند از آنها ...

------------------

مخاطب اگه خاص باشه

لازم نیست شما دورش رو از اینو اون خلوت کنید

خودش واسه بودن شما جا باز میکند

لازم نیس واسش دنیارو بخرید تا بمونه.

. خودش قدر یه شاخ گلتون رو میدونه

لازم نیست به فکر رفتنش باشید...

خودش به شما ثابت میکنه اومده که بمونه

-------------------

ز لب دریا و ساحل هر کی یه خاطره داره اخه دست خیلیارو توی دست هم میذاره

دریا حرفی دارم اما واسه گلایه دیره از خدا میخوام که هیچوقت عشقتو ازت نگیره

اما نارفیقی کردی کردی عشقمو نشونه باشه اشکالی نداره ما خدامون مهربونه....


متن های قشنگ و زیبا همراه با عکس های عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد