جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا


اس ام اس های عاشقانه و جذاب 94

با هم ک قدم می زنیم

حسودی اش
می شود آفتاب
نه ک هیچگاه
قدم نزده است
با ماه
.

.

.

.

  

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
خواستم خودمو گول بزنم
همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش…
یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
خاک بر سر تمام این کلمات
اگر تو از میانشان
نفهمی که من چه قدر دلتنگتم
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
آغشته به تو میشود
روحم ، نفسم ، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود

.

.

.

ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب


.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
چه جمله ی عجیبی است
“دوستت دارم”
هر کسی میگوید عاشق تر میشود و هر کسی که میشنود بی تفاوت تر
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
شالت تمام شد
بافتم
نمی دانم چند گره دارد
اما هر بار که باد بوزد، چندین هزار بوسه دور گردنت خواهی پیچید
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
خوشبختى
را در همین لحظه باور کن
لحظه اى که
دلى ب یاد توست
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
چقدر تنهاست
شاعری که شعرهایش
دست به دست میچرخد
اما به دست تو نمیرسد
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
هیچ گاه
برای دیدارت
زمان تعیین نمیکنم
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
خیال من
گنجشک کوچکیست که به حیاط نگاهت عادت دارد
به طمع دانه های محبتی که هر روز میپاشی
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
تمام سربازانم سفید پوشیده‌اند و منتظر حرکت تو هستند ،
گام بردار در صفحه شطرنجی دلم ؛
میتوانم تمامش کنم با یک حرکت ،
حیف اما شاه این بازی
از چشمان سیاه تو فرمان می‌پذیرد
نه از انگشتان بی رمق من
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
احساسم را دار زدن
به جرم تنهایی
کاش تنها نبودم
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
چند وقتیست هر چه می گردم
هیچ حرفی بهتر از سکوت پیدا نمی کنم
نگاهم اما گاهی حرف میزند
گاهی فریاد می کشد
و من همیشه به دنبال کسی میگردم
که بفهمد این نگاه خسته چه می خواهد بگوید
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
بعد از آن ھمه سرگردانی روی وجب به وجب خاک ،
بعد از آن ھمه جستجو روی نقشه ھای جھان دانستم ،
دستان توست
وطن من
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
رسم غریبی بود
هم آغوشیه چشمان من و تو
خواستیم قصه غربت را
به پایان ببریم
قصه دلتنگی آغاز شد
آری
شهرنگاهت
عجیب غریب نواز بود
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
تنها دارویی که ۲ خاصیت داره
چشم های قشنگ توست
که هم آرومم میکنه،
هم داغون
دیونه چشاتم
.

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه فوق العاده زیبا و جدید ۹۴ به روز
بعد از باران نگاهم آفتابی شو
رنگین کمان بودنت
را دوست دارم


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد