جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی زیبا

اس ام اس احساسی زیبا

اس ام اس های عاشقانه و جذاب 94

اس ام اس احساسی زیبا

 تا نگاهم میکنی

دلم سریع "حمد و سوره" میخواند...

بیچاره می فهمد،

فاتحه اش خوانده است !!
  

اس ام اس احساسی زیبا



نیستی و نمی دانی که شبهایم

روزها طول می کشد...

اس ام اس احساسی زیبا


دسـتـــت را بـیــاور

مــردانـه و زنــانـه اش را بـــی خـیـــــال...!!

دســت بــدهــیــم بــه رســـــم کــــودکــی

قــرار اســت هـــوای هـــم را بـــی اجـــازه داشـــتـه باشـیــــم!!!!
.

اس ام اس احساسی زیبا

.

یه روزی یه نفر میاد تو زندگیت،که می فهمی؛
اون چیزی که تورو، روی زمین نگه داشته..
جاذبه ی زمین نیست!

اس ام اس احساسی زیبا



مــن قـصــه تـو را تـا ابـد ایـنـگونـه آغـاز مـیـکنــم
یـکــی بـود
هـنـوزم هــسـت
خــدایـــا هــمــیشــه بــاشــد...

اس ام اس احساسی زیبا



هوس کردم ...

چنان گیج شوم از تــــــــو

چنان مست شوی از مـــــن

زمین سرگیجه بگیرد ...

که چرا "ما" دو دیوانه

عـــــــاشـــــــق هم هستیم
.

اس ام اس احساسی زیبا

.


تنهـا برنامه اے کــه تـِکرارش
آرزوےِ هر روز مـَن استـــ
پـَخشِ زنده ےِ
نگـاهِ توستــ … هَمیـن

اس ام اس احساسی زیبا



چقدر

زندگی قشنگ می شود

وقتی کسی را داشته باشی

که پا به پای تو

دیوانگی کند!
.

اس ام اس احساسی زیبا

.


فَقَط یک عشق میتواند معجــــــــزه کنـــد
این معجزه هست که خودش خبر ندارد و من بی اختیار هواایـــــش را دارم
آری عــشق معـجزه میکنـــد

اس ام اس احساسی زیبا



عــــــــشـــــق یعنی
وقت بی حوصلگی، حوصله منُ داشته باشه...

اس ام اس احساسی زیبا



کـاش بـاورت نـشــود ،

کـه چـقــدر دوســتـت دارم . . . !

تـا تــمــام عـمــر آن را بـــه تــو ثـابــت کــنـم !

اس ام اس احساسی زیبا



تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت
دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام
تا خــــودت را بالا ببـــــری . . .
.

اس ام اس احساسی زیبا

.


اگر شب می دانست که دلم
تا صبح بی تاب تو خواهد بود
هرگز یلدایی نمی شد

اس ام اس احساسی زیبا



هـیـــس !
بیـــن خودمان باشــــد ..
× من هنوز تـ ـو را یـواشکی دوست دارم ×

اس ام اس احساسی زیبا


دوستت دارم ، همین ؛
این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ،
حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !
بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ، هست به امتداد زندگی …

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد