جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه واحساسی

اس ام اس عاشقانه واحساسی


عکس غروب دریا,aks ghorob,گالری عکس غروب دریا,تصاویر بسیار زیبا از غروب دریا,عکس منظره غروب دریا,تصاویری از غروب دریا


اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

” ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﯼ؟ “ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻣﯿﺸﻪ

ﻭﻟﯽ ” ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻢ ” ﺧﻮﻧﺪﻩ ﻣﯿﺸﻪ …

  

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

روزهای تعطیل سخت تر میگذرند!

چون میدانم وقت داری به من بیندیشی،

اما نمی اندیشی . . !

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

چـتـرتــــ را بگــــیر . . .

چشــــــــــم های من . . .

بزرگ شده ی بارانند . .

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

از همان روزی که “پایت” را از زندگی ام پس کشیدی

زندگی ام دگر “پا” نگرفت . . .

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

شـک نـدارم

سـفـره ی دلـم را ڪــﮧ وا ڪـنم

هـمــ ﮧ سـیـر مــے شـونـد …!

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

ﺗﻨﻬﺎ کسی که ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺑﻬﻢ ﭘﺎ ﺩﺍﺩ غم ﺑﻮﺩ

ﺍﻻﻧﻢ ﺗﺮﻳﭗ ﺍﺯﺩﻭﺍﺟﻴﻢ …

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

کــآش فقـــط بودی . . .

وقتی بغـــض میکردم . . .

بغلــــم میکردی و میگفتی . . .

ببینــــم چِشــآتو . . .

منـــو نیگــــآ کُن . . .

اگه گریــــه کنی قهر میکنــــم میرمــــ.. .

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

لــبــخــنــد بـــزن…!

عـــکــاس مـــدام ایــن جــمـــلــه را تــکـــرار مـــی کــنـــد…

اصـــلا بــرایـــش مـــهـــم نــیـــســـت،کـــه در وجـــودتــ…

حــتـــی یـــک بــهــانــه بــرای لــبــخــنـــد نــیـــســـتــــ…

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

مُحـــتـآج

בرڪ شُـבטּ نیســتَـم…

فَـقَطـ ـ ـ בرבمـ مے ـآیـَــב

خـَــر فَـرضـ شَـوَمـــ

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

ﻧﺨﺴﺖ ﺛﺎﻧﯿﻪﻫﺎ

ﮐﻤﯽ ﺑﻌﺪ

ﺩﻗﯿﻘﻪﻫﺎ

ﺳﺎﻋﺖﻫﺎ

ﺭﻭﺯﻫﺎ …

ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﮐﻪ ﻣﯽﺁﯾﯽ

ﻣﯽﺑﯿﻨﯽ

ﺳﺎﻝﻫﺎﺳﺖ

ﺩﺭﺩ ﻣﯽﮐﺸﯽ ﻭُ

ﭼﯿﺰﯼ ﺣﺲ ﻧﻤﯽﮐﻨﯽ

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

همیشه بهت میگفتم دلم میخواد خوشحالت کنم ،
چه کنم که حالا دلیل خوشحالیت
نبودن منه …

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

باشــی یــا نباشــی ..

ایــن شب ســـر میشـــود !

امــا ایــن شب کجـــا و آن شب کجــــا؟!

اس ام اس عاشقانه واحساسی

sms asheghaneh

اگه کسی گریه میکنه

به خاطر این نیست که ضعیفه،

به خاطر اینه که واسه یه مدت طولانی قوی بوده…

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد