جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید


عکس های گل رز

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم

  

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

تنها یک تنها می داند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

تنهایی تقدیر من نیست…

ترجیحِ منه…

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

باور کن فرق بزرگیست میان کسی که

تنها مانده با کسی که تنهایی را انتخاب کرده

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

تنهایی یعنی بعضی اشکای بی دلیل ، بی‌بهانه ، یه دفعه‌ای ، نصف‌ شبی

عجیب آدم رو آروم می کنه

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

چه یه وجب… چه صد وجب…

تنهایی یه دنیاست

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

تنهایی یعنی آدم واسه گوشیش که تو خونه جا مونده یه میس کال بندازه

که وقتی رسید خونه دق نکنه که هیچ تماس و مسیجی نداشته

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

قفل هزار رمز کابوس تنهایی من

کی با سلام تو باز می شود؟

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

جایی باید باشد غیر از این کنج تنهایی تا آدم گاهی آنجا جان بدهد

مثلا آغوش تو!

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

تنهایی ام را دوست دارم

بوی پاک نجابت می دهد

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

جلد گرفته ام عشقم را با خیال و خاطره

مبادا که تا بخورد حتی گوشه ی احساسم زیر دست این همه تنهایی

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

این روزها برای تنها شدن کافیست صادق باشی

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

تنهایی یعنی منتظر هیچکس نباشی

تنهایی همان دلتنگی نیست

در دلتنگی ها کسی حضور دارد

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

من برای تنها نبودن آدم های زیادی دور و برم دارم

آن چیزی که ندارم کسی برای “با هم بودن” است

اس ام اس تنهایی و دلتنگی جدید

SMS Tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد