جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴


عکس خنده دار مستر بین

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

تو در قلب من هستی ………

شانس ما رو قلبمون هم شده گاو داری

  

دقت کردین وقتی یه راننده تاکسی ماشینش پر مسافر میشه حسی که اون لحظه داره رو سردار آزمون هنگام زدن گل ملی نداره…… پس بزنید لایکو برای همه راننده تاکسی های زحمت کش….

.

.

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

۹۴ Harmful funny sms

.

.

من عاشق یکیتون شدم
.
.
.
.
.
حالا هیشکی ب خودش نمیگیره ها ولی اگه یه فحش داده بودم همه میگفتن با منی !!؟

.

.

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

.

.

خدایا ازت تشکر میکنم که مثل ربیع الاول و ربیع الثانى ، جمادى الاول

و جمادى الثانى

دیگه رمضان الاول و رمضان الثانى نذاشتى …!

.

.

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

.

.

بسم الله …

کاش منوی کافی شاپا عکس هم داشتن که بدونیم چی سفارش
دادیم والا…امروز یه dyjxkrqgblp
سفارش دادم؛ همون آب خوردن خودمون بود یه زیتون انداخته بودن ته لیوانش…

.

.

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

۹۴ joke4u.ir funny sms

.

.

پشه میره تو چاه دستشویى،میگه:

منو این همه خوشبختى محاله محاله.

.

.

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

.

.

ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻣﺦ ﭘﺴﺮ ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﺩﻡ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺯ ﺟﻠﻮ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺭﺩ ﻣﻴﺸﺪ ﺑﺎ ﺳﻨﮓ ﺯﺩﻡ ﺗﻮ ﻣﺨﺶ
.
..
.
.
.
.
ﺍﻻﻧﻢ ﺗﻮ ﻛﻼﻧﺘﺮﻳﻢ … !!

.

.

اس ام اس خنده دار سرکاری ۹۴

۹۴ Harmful funny sms

.

.

نسل ما را نه گرانی پیر کرد، نه نداشتن کار و سرمایه، نه تورم، نه همسر و زندگی…

.

.

.

نسل ما را کندی و قطعی مکرر اینترنت پیر کرد.

میفهمی؟؟؟ پییییییر کرد

دقققق داد

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد