جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سلام کردن

اس ام اس سلام کردن

زیباترین منظره های عاشقانه

اس ام اس سلام کردن

یک سلام قشنگ ، یک دعای ناب از ته دل تقدیم به
کسی که جنسش کیمیاست ، عهدش وفاست ،
مِهرش صفاست ، حسابش از همه جداست
  

اس ام اس سلام کردن



خزان که قسمت ماشدبهارمال شما"دلم به یادتو افتاد سلام حال شما

اس ام اس سلام کردن


میفرستم مهربان بر محضر تو یک پیام , تا که هم جویای احوالت شوم هم داده باشم یک سلام!

اس ام اس سلام کردن


سلام تک ستاره اسمون دلم .باز صب شد بیا جاتو با خورشید عوض کن بتاب و روشن کن صفحه تاریک دلم را صبحت بخیر بی مانند و بی مثال .
سلام ای داستان سرای قصه های عاشقانه .سلام ای غزلسرای شیرین گفتارم . روح عاشقانه زندگیم .روزت زیبا ..صبحت بخیر

اس ام اس سلام کردن


هر روز عاشقانه تر می نویسم...
تا تمام زنان این سرزمین "تب" کنند
در حسرت داشتن معشوقه ای شبیه "تو"
سلام زیبای من,صبحت به قشنگی اسمون پر ستاره
و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته...
"دوستت دارم"

اس ام اس سلام کردن



ای تمام شوق زندگی سلام.ای سراپا همه خوبی سلام.ای راز جهان ری خته در چشم سیاهت سلام یاد نیلوفری تو عاشقم ساخته باز ....

اس ام اس سلام کردن


سلام دلبرک شیرینم سلام ناله شبگیرم سلام همره دیرینم سلامم را تو پاسخ گو صبحت بخیر صبحت به طعم باران پاییزی.

اس ام اس سلام کردن



سلام ای کهنه عشق من که یاد تو چه پا برجاست
سلام بر روی ماه تو عزیز دل سلام از ماست

اس ام اس سلام کردن


سلام بر تو که عاشق سلام بر تو که شیدا
سلام بر تو که خوابی سلام بر تو که رویا
سلام شعر فریبا سلام دلبر زیبا
سلام راوی غم ها سلام عاشق شیدا

اس ام اس سلام کردن




سلام ای طراوت همیشه! دوست دارانت را دریاب!
ما آن بیدلانیم که دل خود را در افق های آبی ات می جوییم.!

اس ام اس سلام کردن



ساقیا! باز خماریم به جامی بنواز / خاطر خسته ما را به سلامی بنواز

گر میسر نشود بگذری از کوچه ما / گاه گاهی دل ما را به پیامی بنواز

اس ام اس سلام کردن


سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز
تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز

اس ام اس سلام کردن


سلام من به غنچه ای که صبحدم به خنده باز می شود

اس ام اس سلام کردن



سلام  بهونه قشنگ من برای زندگی آره بازم منم همون بهونه همیشگی
فدایه مهربونیات چه میکنی با سرنوشت دلم برات تنگ شده بود این نامه و واست نوشت

اس ام اس سلام کردن


سلام ،
 ببخشید ما داشتیم تو کوچه اس ام اس بازی میکردیم
یکی از سلاماافتاد تو خونتون ! میشه پسش بدین !؟؟
ما منتظریم !

اس ام اس سلام کردن


سلام به قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که
 محکوم به عشقند و سلام به تو که محکوم به دوست داشتنی.

اس ام اس سلام کردن

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد