جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس وطنز خنده دار


اس ام اس وطنز خنده دار
عکس آرایش خنده دار
این محرم و ضفر که اسلامو زنده نگه داشته ..

وگر نه ماه رمضون همه رو کشته بود :))
  
اس ام اس وطنز خنده دار

: اقا دیگه شماره دادن و اسم نوشتن رو دست خز شد

کیاخودشون از طبقه بالا برام پرت میکنن پایین؟ :|

اس ام اس وطنز خنده دار

اولین سوتی ماه عسل امسال….

چند وقته ازدواج کردید؟
یک ماه..
خب پس هنوز تازه کارید..!!!!! :|.

اس ام اس وطنز خنده دار


همین الان از بانک ملی اس ام اس اومد

مبلغ 50000ریال بابت شیرینی برد تیم ملی والیبال از حسابتان کم شد :|

اس ام اس وطنز خنده دار

ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﺎه ﺭﻣﻀﺎﻧﻢ

ﻭﻋﺪﻩ ﻫﺎﯼ ﻏﺬﺍﺋﯿﻢ 5 ﺗﺎ ﻣﯿﺸﻪ
ﺳﺤﺮﯼ
ﺻﺒﺤﺎﻧﻪ
ﻧﺎﻫﺎﺭ
ﺍﻓﻄﺎﺭﯼ
ﺷﺎﻡ :|

اس ام اس وطنز خنده دار


از دلایل مخالفت با حضور زنان در ورزشگاهها، استفاده مردان از الفاظ رکیک است!!!
انگار آقایون تو کوچه و خیابان، غزل حافظ نثار بانوان میکنند.
پ.ن : اینجوری خانوما کلا از خونه بیرون نیان بهتره !

اس ام اس وطنز خنده دار

ﺍﺣﺴﺎﻥ علیخانی ﺣﻠﻘﻪ ﻧﺪﺍﺷﺖ .......

ﺁﻗﺎ ﺗﺒﺮﯾﮏ
ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺑﻪ ﺗﻮ
ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ
ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ
ﺗﺒﺮﯾﮏ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ :|

اس ام اس وطنز خنده دار



روز خواستگاری....
خب آقا داماد چیا دارن>>>؟؟
هیچی ندارن
اینجوری که نمیشه!!!
ولی دخترتونو خیلی دوسن دارن
از کجا معلومه؟
 پسرم, پاشو خودتو از تراس پرت کن پایین آقا ببینن
پســـــــــــــر:بوووووووف
حضار:مبارکه :|

اس ام اس وطنز خنده دار

برنامه ماه عسل و دیدم جو گرفتم با بغض به مامانم گفتم راستشو بگو مامان واقعی من کیه

با پشت دست کوبید تو دهنم گفت حالا فهمیدی کیه
والا دیگه شک ندارم باید دنبال مامان واقیعم باشم :|

اس ام اس وطنز خنده دار


امروز از بانک به من زنگ زدن
گفتن 5 تومن بردار بیار میخوایم از حسابت کم کنیم
هیچی توش نیست  :|

اس ام اس وطنز خنده دار

مهریه جدید دخترا
تعداد 1394 سکه بهار آزادی به همراه پرش از ارتفاع ده متری با مانع :|

اس ام اس وطنز خنده دار



آقا توو ایران؛

شما برو دره هرخونه ای که میخوای رو بزن،
بعد که پرسیدن کیه؟!!
بگو: منم!!
به احتمال 80 درصد در رو باز میکنن!!
اگه هم احیانا باز نکردن و دوباره پرسیدن کیه؟!!
بگو:
منم بابا، منم...
این دفعه دیگه حتماً باز میکنن :|

اس ام اس وطنز خنده دار


میخواستم برم سربازی رنگ مو نوشتم خرمایی
یارو دید گفت تو که موهات مشکیه!!
گفتم آره دیگه ار این خرما مشکیا!
دو ماه اضافه خدمت خوردم همون اول! :|

اس ام اس وطنز خنده دار

ﺑﺎﺑﺎﻡ ﻗﻮﻝ ﺩﺍﺩﻩ:

ﯼ ﺁﯾﻔﻮﻥ ۶ ﻭ ﯾﻪ ﺑﯽ ﺍﻡ ﺩﺑﻠﯿﻮ z4 ﻭ ﯾﻪ ﺁﭘارﺗﻤﺎﻥ
ﻟﻮﮐﺲ ﺑﺎﺗﻤﺎﻡ ﺍﻣﮑﺎﻧﺘﺸﻮ ﯾﮑﺠﺎ
ﺑﮑﻨﻪ ﺗﻮ حلقم ﺍﮔﻪ ﺍﯾﻦ ﺗﺮﻡ ﻣﺸﺮﻭﻁ ﺑﺸﻢ :‏|‏اس ام اس وطنز خنده دار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد