جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید وبه روز

اس ام اس جدید وبه روز


عکس نوشته های غمگین و عاشقانه,سایت عکس نوشته های عاشقانه,aks neveshte asheghane,عکس نوشته های غمناک و احساسی 94,عاشقانه ترین عکس نوشته های زیبا و غم انگیز


اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

کـــاش اورژانـس “بــغـــــــل” داشــتـیـم!

زنـگــ مـی زدیم اونی که میخواستیم میومد،

خـودمــون رو مـینـداخـتـیـم تـوی بـغـــلـش …

بـدون فـک

  

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

خیال تو می ارزد
به داشتنِ همه !

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

حواس من همیشه جمع بود

جمع تو

و این را معلم ریاضی نمیدانست

و مرا مردود میکرد !

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

تمام شعر های عاشقانه جهان شبیه تو هستند !

تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای

که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید …

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

گونه هایت را برای دست هایم می خواهم

پیشانی ات را برای لب هایم

خودت را برای زندگی ام

می بینی ؟

برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

آن

چشمانت

قاتل بالفطره اند!

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

بن بست دنیاست برای من آغوشت …

اولین باریست که هراسی ندارم بگویم

به بن بست رسیده ام !

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

تنهایم …

اندکی بغل می خواهم

ترجیحاً عاشقانه …

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

پیش از تو همه را

با معیارهایم می سنجیدم !

بعد از تو همه را با تو می سنجم

حتی معیارهایم را …

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

خیال من…

گنجشک کوچکیست که به حیاط نگاهت عادت دارد

به طمع دانه های محبتی

که هر روز میپاشی

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

چه درونم تنهاست و در این تنهایی

شاخه ی خشک نگاهم

گل چشمان تو را میجوید

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

بیداری

تلخ ترین تراژدی ست

وقتی

تو را

در خواب دارم …

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

پلک دلم می پرد

نشانه چیست ؟!

شنیده ام که می آید کسی به مهمانی !

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

در خواب هم راحتم نمی گذاری ،

بی خبر می آیی ، صدایم می کنی …

تا چشم باز میکنم ، باز نیستی !

اس ام اس جدید وبه روز

sms jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد