جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سرکاری


اس ام اس سرکاری
عکس های جالب و دیدنی جدید

اینکه به فرهنگ گذشته افتخار میکنید عین این میمونه که من به نمره ٢٠ دوره دبستان پدر بزرگم افتخار کنم !

الان چی هستیم ؟!
  
اس ام اس سرکاری

نامردا از حساب منم کم کردند

بانک ملی
آبونمان ساپتا:50,000-
حساب:10003
مانده:12,287,000,000
03-07-23:54

اس ام اس سرکاری


میشه با اطمینان گفت؛
مهاجرت قوم آریایی
از وایبر به تلگرام
وسیع ترین و سریع ترین مهاجرت در طول تاریخ این کشور بوده...

اس ام اس سرکاری


مجری: آقای همساده شنیدین بنزین آزاد شده؟
همساده: بله آقو...ما هربار که به خودمون میگیم دیگه امکان نداره بدبخت تر از این شیم مسئولین محترم سورپرایزمون میکنن!

اس ام اس سرکاری


نمی دونم چی شده که بابام اینقدر مومن شده!!

از وقتی که من وایبر وصل کردم هر بار که پیامی برام میاد

مخصوصا نصف شب بابام با صدای بلند میگه...
لااله الا الله

. حالا هی بگین دنیای مجازی بَده..

اس ام اس سرکاری

جوری شده که

دو تا کارگر بگیری ماشینتو هل بدن

 خرجش از بنزین کمتر در میاد!!

اس ام اس سرکاری

سوال تاریخ ٥٠ سال آینده :
یکجا نشین ها چه مکان هایی را برای سکونت انتخاب میکردند؟
جواب:
آن ها در کنار مودم ها و در نزدیکی پریز های متصل به شارژر سکنی ٰمیگزیدند...

اس ام اس سرکاری
فکر کنم ما آخرین نسلی بودیم که مداد رو تا آخر استفاده می‌کردیم. من حتی اون پاک‌کن اضافی رو می‌جویدم پول بابام هدر نره  :|

اس ام اس سرکاری


عطر و ادکلن گرون قیمت رو بیخیال
الان آدم بوی بنزین بده کلاسش بالاتره
اس ام اس سرکاری

میخوام یه باک بنزین بزنم
کسی کلیه نمیخواد؟ :|
اس ام اس سرکاری

اگر ساعت ها کنار کسی بودین و دلتون اینترنت نخواست، باهاش ازدواج کنین !

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد