جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس مهربانی جدید

اس ام اس مهربانی جدید


عکس های جالب و دیدنی روز

اس ام اس مهربانی جدید


برایت آسمانی خواهم کشید

پر از ستاره های همیشه نورانی

تو در کنار من روی ابرها

من غرق آنهمه مهربانی !!
  

اس ام اس مهربانی جدید


چقدر نوازش دست های مهربانت خوب است

و من چه زود دلم برای همه چیزهای خوب تنگ میشود …

اس ام اس مهربانی جدید


وقتی مهربونی جزئی از وجودت باشه...هیچ وقت نمی تونی ترکش کنی...

حتی اگه هزار بار دیگه هم به خاطرش دست بی نمکت رو داغ کنی...
.

اس ام اس مهربانی جدید


آغوش مهربون ها بخش مراقبت های ویژه است . . .

اس ام اس مهربانی جدید


یارانه محبت ها تو قطع نکن,من زیر خط فقرم مهربونیاتم!

اس ام اس مهربانی جدید



دیدگانت از همیشه شادتر / شهر قلبت زنده و آبادتر
غصه هایت دم به دم ای مهربان / در گذرگاه زمان بر بادتر


اس ام اس مهربانی جدید


من که دردم درد تنهایی نبود
شعرهایم را حواله نگاهت کردم
فقط قد یک سایه میخواستم
لبخندت برسر این ترانه ها مهربان باشد
نمی دانستم لبخندت هم بهایی دارد!

اس ام اس مهربانی جدید



قدرت واقعی از آن کسی هست که به سادگی مهربان است
غرور گر چه به ظاهر آدم رو قوی نشون میده اما
در واقع امکان لذت بردن از لحظه های زندگی رو از مون سلب می کنه…

اس ام اس مهربانی جدید


مهربان ترینم وقتی تو با منی ٬ سرود و شادی با من است در ضمیرم نقش تو را بر قلبم حکاکی کردم و هر لحظه دلم به یاد تو میتپد در قلب من آفتاب تابان باش


اس ام اس مهربانی جدید


عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود
عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود!
شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر
مهربانی حاکم کل مناطق می شود…

اس ام اس مهربانی جدید


تو بخند و بدان خنده اثر ها دارد
شادی و نشاط و مهربانی فراوان دارد
بخند که خنده نعمت است
راه حل همه بی راه حل هاست!!


اس ام اس مهربانی جدید


سفید شد موهایم در حسرت سرانگشتانی مهربان!!

اس ام اس مهربانی جدید


خوب است که خدا تو را آفریده
خوب است که خدا تو را ،مهربان و عزیز آفریده
و بهتر آن که خداوند تو را برای من آفریده و بس
پس در انتظارت می مانم…


اس ام اس مهربانی جدید


مهربانی را وقتی دیدم که کودکی می خواست آب شور دریا را با آب نبات کوچکش شیرین کند!

اس ام اس مهربانی جدید



در جهان همه چیز تکراریست، جز مهربانی!
و مهربانی و محبت چیزیست که نه با مقام و سرمایه و هیچ قدرتی
بدست نمی آید
و تنها در قلب انسانهای پاک و ساده است…


اس ام اس مهربانی جدید



نمیدانم کجایی!
ولی جای خوبی از این قصه ایستاده ای، که هیچگاه از حواس لحظه هایم پرت نمیشوی… حواسم همیشه پیش توست و دلم تنگ مهربانی هایت…

اس ام اس مهربانی جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد