جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید


عکس گلهای زیبای جهان


اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !

  

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

گاهی خیالت آنقدر واقعیت دارد که …

داغ می شود پیشانی ام !

از داغی لبانت !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

حتی برکه ای کوچک هم نیستم

که قرص ماه خوبم کند

تب تو گرفته ام

پزشک چه میداند ویرووس نبودنت را ؟

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

گاهی

در اتاقی کوچک

دره هایی ست عمیق

جاده هایی طولانی

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

ﺑﻮﺩﻥ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ ..

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻮﺩ ، ﻧﻪ ﺗﻠـــﻔﻦ

ﻓﻘﻂ ﻧـــﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ ،

ﺭﻭﺑﺮﻭ …

ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ ،

ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻠﻮﺹ

ﺑﻪ ﻫﻤــﯿﻦ ﮐﯿــﻔﯿــﺖ ..

ﺑﻪ ﻫﻤﯿـــﻦ ﺳــــﺎﺩﮔﯽ …

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

باران ببار

اینبار،

او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

عاقبت یک روز که نزدیک است ،

از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ،

به سویت خواهم دوید

و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

کـسـی چـه مـی دانــد ؟!

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود …

هــوا خـــوب شـــود …

عــشــق خــوب شــود …

و تـــــو …

خــــوب مــن شـــوی !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر ..

که نمـــیتوان ..

تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

خواهـــش میکنم اینــو بفهــم

هیچ وقـــــــــــــت

آرزوی خوشبختی نکن برای مـــن

بــی خــــــــــودت . . .

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

از هرچه می ترسیدم

سرم اومد…

کـــــــــــــــــــــــــــــاش

تو هم

ترسناک بودی….!

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

هوا هر چقدر هم زمستان باشد

مهم نیست ،

آغوش تو تابستانِ من است . . .

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

عشق تو

عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

مدتهاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس

بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت

گیر کرده ام . . .

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

اینقدر خیره میشدند به لحظه های شیرینمان

که اینـــک

فقط خاطره های خوش عذابم میدهند

ولی من که به شوریِ چشم اعتقاد نداشتم . . !

حتی برکه ای کوچک هم نیستم

که قرص ماه خوبم کند

تب تو گرفته ام

پزشک چه میداند ویرووس نبودنت را ؟

اس ام اس زیبا

sms ziba

گاهی

در اتاقی کوچک

دره هایی ست عمیق

جاده هایی طولانی

اس ام اس زیبا

sms ziba

ﺑﻮﺩﻥ ﻫﻢ ﺑﻮﺩﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﺪﯾﻢ ..

ﻧﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﻮﺩ ، ﻧﻪ ﺗﻠـــﻔﻦ

ﻓﻘﻂ ﻧـــﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩ ،

ﺭﻭﺑﺮﻭ …

ﭼﺸﻢ ﺩﺭ ﭼﺸﻢ ،

ﺑﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺧﻠﻮﺹ

ﺑﻪ ﻫﻤــﯿﻦ ﮐﯿــﻔﯿــﺖ ..

ﺑﻪ ﻫﻤﯿـــﻦ ﺳــــﺎﺩﮔﯽ …

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

باران ببار

اینبار،

او را خواهم دید

این شهر بی در و پیکر

حریف اراده من نیست

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

عاقبت یک روز که نزدیک است ،

از دنیایی که در آن بی تو مرده ام زنده خواهم شد ،

به سویت خواهم دوید

و تا ابد در آغوشت جان خواهم داد !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

کـسـی چـه مـی دانــد ؟!

شاید روزی بیاید که حال من هم خوب شود …

هــوا خـــوب شـــود …

عــشــق خــوب شــود …

و تـــــو …

خــــوب مــن شـــوی !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

چقـــدر زیـــادی !

آنقــــدر ..

که نمـــیتوان ..

تمــــام ِ تـــو را “خیـــال” کــــرد !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

خواهـــش میکنم اینــو بفهــم

هیچ وقـــــــــــــت

آرزوی خوشبختی نکن برای مـــن

بــی خــــــــــودت . . .

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

از هرچه می ترسیدم

سرم اومد…

کـــــــــــــــــــــــــــــاش

تو هم

ترسناک بودی….!

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

هوا هر چقدر هم زمستان باشد

مهم نیست ،

آغوش تو تابستانِ من است . . .

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

عشق تو

عبور ماه است از خیابان

در شب حکومت نظامی !

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

مدتهاست چهره ات را

عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم

کارم را خوب بلدم

هیـــــــــــــس

بین خودمان باشد

بدجور سر کشیدن چشمانت

گیر کرده ام . . .

اس ام اس زیباوقشنگ وجدید

sms ziba

اینقدر خیره میشدند به لحظه های شیرینمان

که اینـــک

فقط خاطره های خوش عذابم میدهند

ولی من که به شوریِ چشم اعتقاد نداشتم . . !

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد