جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوستت دارم زیبا

اس ام اس دوستت دارم


عکس های فانتزی دخترانه برای موبایل


اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

حسودی ام می شود

به شعرها و ترانه هایی که می خوانی

خوش به حال کلماتی

که در ذهن تو زیست می کنند !

 

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

دوستت می دارم ، بی آن که بدانم چرا ؟

یا چه زمانی ، در کجا ؟

تو را بی عقده و غرور

تو را آشکارا دوستت می دارم

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

تا ابد دوستت دارم

پیر هم که شوم

آب مرواریدهایم را

دانه دانه در می آورم

و به گردنت می اندازم

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

گنجشک ها

از جیک جیک خسته نمی شوند

من از دوست داشتن تو

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان

شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

فسوس که عشق جاودانه نیست

عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد

عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

سیب هنوز هم شیرین است

هنوز هم آدم بهشت را به لبخند حوا می فروشد

شیطان بهانه بود

اس ام اس دوستت دارم

sms doset darm

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد