جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات زیبا

اس ام اس و جملات زیبا


عکس های عاشقانه دخترانه

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

آدمهایی که این جمله رو می شنون خوشبخت ترین آدمها هستند:

“عیب نداره با هم درستش می کنیم”

  •

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

آدم ها را بدون اینکه به وجودشان نیاز داشته باشی

دوست بدار و محبت کن … !

کاری که خدا با تو می کند…

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

.
گفته بودی

شعری برای تو بگویم

چه بگویم؟!

تو خودِ شعری

شاعرت

خداست

و من

خواننده ی پروپاقرصِ مجموعه‌ی چشم‌های تو …

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

 ســخـــــن هـــــا دارم از دســت تـــــو بــر دل

ولـیـکــن در حــضـــــــورت بـــــی زبـــــانــــم…

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

دل اگــــــــــہ حالیش بود که

دل نــــــــــمیشد

مغـــــز میشد

پس دل دِله ازش توقع های اضافه نداشته باش !

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

وقتی ک دیدمش کارگردان قلبم گفت؛

صدا…!

دوربین…!

حرکت…!

و من برای بدست آوردنش چه نقشها ک بازی نکردم…!

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

مثل موج

کش می‌آیم در ساحل تو

آرام،

و دامن‌ات را

پر از گوش‌ماهی می‌کنم…

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

بخند…

خنده های تو

ترکیدن شاهوار کوهستان های انار است…

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

گاهی حس کردن یک آغوش ،

فقط لمس پوست با دست نیست …

گاهی حس می کنی ، جسمش را …

به شرطی که با قلب لمس کنی نه با دست …

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

دوست دارم دستم را بگیری و زیرگوشم زمزمه کنی

که پشت خوابهای نا آرام تو …

چیزی بیش از نگرانی های زنانه نیست …

دستت را بگیرم و زیرگوشت زمزمه کنم

که پشت نگرانی های زنانه ی من …

مردی ایستاده که دیوانه وار دوستش دارم !

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

از تو که حرف می زنم ؛

یک جور خوبی ،

حال من بد می شود !

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

دَست هـآی تو حق ِمن اَست

حقم را کف ِ دستم بگُذار

اس ام اس و جملات زیبا

sms ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد