جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس نا امید کننده جدید

عکس دشت پر از گل

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

اگر گریــه نمی کنـــم فکــر نکن از سنگـــــم

مــن مـــــرد هستم

تنهـایی قـدم زدنم از گریـه کردن دردنـاک تـــر است

  •

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

من از این منـی که هر لحظه دلتنگِ توست

مُتنفـــــــــرم !

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

بَهای با تو بودَن بس ناجوانمردانه سَنگیـــن است

درآمد روح من ناچیز تر از این هاست

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

بــه ایــن فـکــر مـی کـنم

لالایـــی هــای مـــادرم

زیــر  کــدام بـالشتک کـودکــی هــایـم جــا مانــده؟

شـایـد هــنـوز بـشـود آســوده خــوابـیـد

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

امــروز دلــم تنگ دیــروزی است که می گفتــی :

فردایــت را می ســـازم

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

معنی ماندن بی عزت چیست؟

قبل از آنکه آبروریزی شود

خدایا خودت تمامش کن

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

گاهی وقت ها آنقدر از زندگی خسته می شوم

که دلم می خواهد قبل از خواب ساعت را روی هیچوقت  کوک کنم . . .

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد

و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

دلم کمى هوا می خواهد اما در سرنگ

از زندگى خسته ام

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

آسانسوری شده ام تنها

در برجی متروک که سال هاست بهانه ای برای اوج گرفتن نداشته است

به خانه ام بیا خسته ام از این همه ایستادگی

اس ام اس ناامید کننده جدید

SMS NaOmid Konande

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد