جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا


عکس گل رز


اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba


|””””””””””|_:!””-.,

“@@”””””” “”@””

ده تن آجر فدای زیر بنای وجودت

  •

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

0 0

ـــــ[]ــ!=[]

_ @@ /

فلجتیم رفیق

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

|——-l-l

| ‘.o

| /l

| JL

درد دوریتو نتونستم تحمل کنم خودمو دار زدم

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

وقتی

دلم برات

تنگ می شه

()*() چشامو

(-.-) میبندم

(“)(“) فکر می کنم که

تو

()*())(()

( ‘.’ )’.’ )

(“)(“)’)(“)

همیشه

پیشمی

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

// _*_
( ‘;’)(‘;’ )
/|.| /[]
| | /

این عکستو تو پارک گرفتم که با یک میمون بودی !

اگه اس ام اس ندی پخشش می کنم

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

////
<( @ @ )>
–o0O———00o–





دلم برات تنگ شده بود

کلید نداشتم از دیوار اومدم بالا ببینمت

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

()
<،،>
_//_

چیه
.
.

دلم می خواد اینجا واستم

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

/) /)
@@ _____/
/ / ____
¤¤ | | | |
^^ ^^
دوستی ما تمام شد عکستو پس بگیر

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

(‘, ‘)
<( )>
J L
120kg
(‘, ‘)
<( )>
J L
60kg
(‘,’)
<) (>
JL
30 kg

نگاه کن من از دوری تو چی شدم

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

(“v”) __/??_ _
‘ v ‘ ‘-O—–O-

این قلب منه

اگه فکر می کنی به یاد تو نیست با همین ماشین لهش کن

اس ام اس شکلک دار عاشقانه و زیبا

SMS SheklakDar AsheQaneh Ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد