جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

عکس و شعرهای عاشقانه کوتاه


جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن


از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم خوابم می‌‌آید

می‌گویم یـــــــارم می‌‌آید وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی  

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

بر لبم کس خنده ای هرگز مدید الا مگر

در میان گریه بر احوال خود خندیده ام

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

اگر چه عاشق برفم بهار هم خوبست

بدان به خاطر تو انتظار هم خوبست

دلم به خلوت تابوت رفت دلتنگم

ولی برای دل من مزار هم خوبست

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

همیشه درد از دیگران است

گاه از نبودنشان ، گاه از بودنشان

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

همیشه داشتن بهترین ها به آدم غرور خاصی میده

من مغرور ترینم چون تو بهترینی

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

یک شب خیال چشم تودیدیم به خواب

ز آن شب دگر، به چشم ندیدیم خواب را

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

بی وفا

ایـن روزهـا نـه مـجـالـی بـرای دلـتـنـگـی دارم و نـه حـوصـلـه ات را..

ولـی بـا ایـن هـمـه گـاه گـاهـی دلـم هـوای تـو را مـی کـنـد

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

بنویسید به دیوار سکوت عشق سرمایه هرانسان است

بنشانید به لب حرف قشنگ حرف بد وسوسه شیطان است

وبدانید که فردا دیر است اگر غصه بیاید امروز

تا همیشه دلتان درگیر است پس بسازید رهی را کنون

تا ابد سوی صداقت برود و بکارید به هر خانه گلی که فقط بوی محبت بدهد

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

با پای دل قدم زدن آن هم کنار تو

باشد که خستگی بشود شرمسار تو

در دفتر همیشه ی من ثبت می شود

این لحظه ها عزیزترین یادگار تو

اه چه شود اگر شبی بر لب من نهی لبی

تا به لب تو بسپرم، جان به لب رسیده را

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

یه بغل گل های لاله ، سبدی پر از ستاره

می فرستم واسه دوستم ، که دلش مثل بهاره

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

دلم را مبتلایت کرده بودم

خودم را خاک پایت کرده بودم

ندانستم بی وفا هستی وگرنه

همان اول رهایت کرده بودم

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

ترا در طبیعت بکر چون یاس

و در افکارم از احساس

در انزوای تنهایی بی حد

ترا در شبانه ی لبخند

تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا دوستت می دارم

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

ای ثانیه ها مرا تب آلود کنید

سرتاسر خانه را پر از عود کنید

چشمان حسود کور ، عاشق شده ام

اسفند برای دل من دود کنید

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

بزرگ راه های مهندسی ساز ما را به هم نمی رسانند

عشق با قوانین بیگانه است

از بیراهه ها بیا برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

در نبودت شعر گل ماتم شود

قامت یاس و اقاقی خم شود

روح من هر دم تو را خواند ولی

در حضورت آتش جان کم شود

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن

تو از دردی که افتادست بر جانم چه می دانی؟

دلم تنها تو را دارد ولی با او نمی مانی

تمام سعی تو کتمان عشقت بود در حالی

که از چشمان مستت خوانده بودم راز پنهانی

جمله های کوتاه و زیبا عاشقانه

یه سایت خوب برای کسایی که عاشق پیشه هستن


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد