جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا


عکس و شعرهای عاشقانه کوتاه

داغ ترین آغوش ها را از تنت و شیرین ترین بوسه ها را از لبانت بیرون میکشم

به تلافی روزهایی که میخواستمت و نبودی …!

 

 .اس ام اس عاشقانه
.

روزهایی که بی تو می گذرد
گرچه با یاد توست ثانیه هاش
آرزو باز میکشد فریاد
در کنار تو می گذشت ایکاش


 .اس ام اس عاشقانه


به دوست داشتَنت مشغولم

همانند سربازی که سالهاست ، در مقرّی متروکه

بی خبر از اتمام جنگ ، نگهبانی می دهد . . .


 .اس ام اس عاشقانه


تمام درد “من” از این است که

می دانم برای داشتن توست که به زمین آمده ام

و همین “تو” که

می دانم برای نبودن با من به زمین آمده ای . . .


 .اس ام اس عاشقانه


روی دیوار

روی سایه ایـــــ که به جا مانده از تو

چشــــم می کشم و دهانی که بخندد

به این همه تنهایی و انتـــظار …

این خانه بعد از تو فقـــــط دیوار استـــــ

و تکه ذغالی که خطــــ می کشد

نیامدنتـــــــــ را …


 .اس ام اس عاشقانه


اگر مرگم به نامردی نگیرد

مرا مهر تو در دل جاودانی ست

وگر عمرم به ناکامی سر آید

تو را دارم که مرگم زندگانی ست


 .اس ام اس عاشقانه


کاش جایمان عوض می شد

تا

تو

می دانستی که چقدر “بی انصافی”

و

من

می دانستم چرا …

 

 .اس ام اس عاشقانه


شــــــیرین ترین لـــــــــبخند …

اون لبخندیه که وقتی میخوای بهش اس ام اس بدی یه دفــه خودش اس ام اس میده …


 .اس ام اس عاشقانه


هرچه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو

چه برکتی دارد دوست داشتنت . . .


.اس ام اس عاشقانه


زمـان همـه چیـز را حـل می کنـد

امـا انگـار سـاعـت دنیـا …
خـواب اسـت !


.اس ام اس عاشقانه


فرض کن در آغوشت می مُردم

و مرا همانجا دفن می کردی

چه دلپذیر اگر

فشارِ قبر را بیشتر کنی!


 .اس ام اس عاشقانه


کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند !

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست . . .

 

اس ام اس عاشقانه


جای خالیت درد می کند

فقط کمی مُسکنِ بودنت را می خواهد

بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد

این درد لعنتی مرا . . .


 .اس ام اس عاشقانه


من رسم دوستی ام مثل نان نیست

که گرمش سر سفره دل باشد

و سردش سهم نمکی

چه گرمای حضورت و چه سرمای نبودنت را دوست دارم

 

.اس ام اس عاشقانه


دور از نفس ات ، گیاه و گل می گندد ! / لب هام فقط کنار تو می خندد

با اینکه حسادت است نامش اما / لعنت به کسی که دل به تو می بندد !

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد