جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تابستون 94 جدید

عکس منظره های زیبا


اس ام اس تابستون 94


اگر در شبی تابستانی از آن سوی دیوار، صدای کف زدن به گوشتان رسید

خیال نکنید که صدا، صدای عروسی و بزن و بکوب  و پایکوبی است!

آگاه باشید که یکی از ابنای بشر از دست پشه گان به سطوح آمده و دست خالی

به نبردی تن به تن با انبوه دژخیمان خونخوار رفته است!

 


اس ام اس تابستون 94


تابستونه هوای پشت بام شب پر ستاره / به آدم میدهد عـمر دوباره

او زیباتر از هر سرزمین است /  بهشت دنیوی گویند همین است


اس ام اس تابستون 94


آری تابستان است فصل محبت من به تو

نگاه گرم من به تو

لذت بخش عرق شرم تو

هدیه تابستان عشق من به تو


اس ام اس تابستون 94


تو این گرما بیا دیوونه گردیم /  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را / برای هم بیا هندونه گردیم !


اس ام اس تابستون 94


در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست و من در

دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم


اس ام اس تابستون 94


از مهمترین مزیتهای زندگی در کانون گرم خانواده نسبت

به زندگی مجردی، تقسیم پشه ها بین اعضای خانوادست…


اس ام اس تابستون 94


پدر چیست : موجودی است که نیمه شبها از خواب برخواسته و کولر را خاموش میکند…


اس ام اس تابستون 94


به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست؟!؟؟؟! میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه.


اس ام اس تابستون 94



سلام خوبی ؟ خواستم بهت بگم دیگه رفتیم تو فصل تابستون

! بیماری وبا تو این فصل زیاد میشه کمتر با آفتابه آب بخور


اس ام اس تابستون 94


در این هوای گرم کدام گزینه بیشتر می چسبد؟ الف:هندوانه خنک ب:

استخر آب ج:یخ در بهشت با طعم آلبالو د:یک ماچ آبدار از گونه شما



اس ام اس تابستون 94


*تابستان؛* فصل برگِ توت و پیلهُ پروانه. فصل نامزد شدن یخ با آب فصل خوابیدن

روی بام فصل دیدار کسی در آسمان بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند


اس ام اس تابستون 94


سلام خوبی !؟ تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده

! آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه ! پیش ما بیا !


اس ام اس تابستون 94


در این تابستان داغ نگاهای سردت کشنده تر از گرماست

و من در آسمان دوستیمان گویی برف و سرما را تا مغز استخوانم درک میکنم

اس ام اس تابستون 94

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد