جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید خنده دار

عکس خنده دار مستر بین


شنگول منگول2014

گرگه: تق تق تق… در میزنه
مادر شنگول منگول: بچه ها نیستن بیا تو نفسم …….
M5-6
بقیش دیگه فیلتره :|

 

اس ام اس خنده دار


الگوی ما در شرایط تحریم باید “گاوحسن” باشه که بدون شیر

و حتی بدون پستون تونست شیر خودشو به هندوستان صادر کنه!!!


اس ام اس خنده دار


اینایى که تو خانواده‌هاى پولدار به دنیا میان مثل کسایى هستن

که بازى کامپیوترى رو با کد تقلب بازى میکنن. افتخاراتشون حساب نیست :|


اس ام اس خنده دار


- راننده تاکسی: دانشجویی

+ بله
- راننده: زنگ میزنی خونه حتما باپدرت هم حرف بزن
پسرم هرموقع زنگ میزنه فقط با مادرش حرف میزنه
دلم براش تنگ شده !


اس ام اس خنده دار


دومین کشــــور غــــمگین جهــــان شدیم …

چیزی تا قهرمانی نمونده …
هموطــــن پــــــــارو بزن !


اس ام اس خنده دار


طوفان چیست؟

حالتی است جوی که جهت ضایع کردن هواشناسی به کار می‌رود


اس ام اس خنده دار


امسال خیلی جدی تصمیم گرفتم ازدواج کنم.

تمام فامیل دارن برام دنبال زن می‌گردن که یوقت نرم دختر خودشونُ بگیرم بدبختش کنم!
قدرمو نمیدونن :


اس ام اس خنده دار


به سلامتـی والیبالمون که تو برزیـل برزیلـــو برد …
به امید خـدا فوتبالمونــم آرژانتین رو …
خــب مثه اینکــه از اتاق فرمان دارن اشاره میکنن …
که گــه نخور … :|


اس ام اس خنده دار


یکی از مزایای مامان بودن اینه که میتونی سیب‌زمینی سرخ کرده

رو داغ داغ سر ماهیتابه بخوری هیشکی هم نمیزنه رو دستت بگه کمه


اس ام اس خنده دار


ﺗﯿﻢ ﯾﮏ ﺁﺭﮊﺍﻧﺘﯿﻦ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺑﻪ ﺗﺮﯾﻨﯿﺪﺍﺩ ﻭ ﺗﻮﺑﺎﮔﻮ ﺯﺩ ﻭﻟﯽ ﺗﯿﻢ ﺑﺪﻭﻥ ﻫﺎﺷﻢ ﺍﯾﺮﺍﻥ

ﺩﻭ ﺗﺎ ﺑﻬﺶ ﺯﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺎ ﻣﯿﺘﻮﺍﻧﯿﻢ ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ :|


اس ام اس خنده دار


ﻣﯿﮕﻢ ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﻧﺸﻪ ﻣﻦ ﺁﻫﻨﮓ ﻧﺨﻮﻧﺪﻡ ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ؟ :|


.
اس ام اس خنده دار


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد